Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ در حالی که تنها سه هفته به  پایان لیگ برتر باشگاه های کشور باقی مانده، بازیکنان تیم تراکتور تبریز حداکثر 45 درصد دریافتی داشته اند و به هیچ عنوان از شرایط مالی باشگاه راضی نیستند. تا جایی که تمرین دو روز قبل این تیم تا آستانه تعطیلی پیش رفت و حتی با آمدن فیروز کریمی هم بازیکنان تیم حاضر به تمرین کردن نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تراکتور که معتقدند با کریمی شرایط این تیم بهتر از زمان رسول خطیبی شده و حتی می گویند اگر او زودتر می آمد مشکلات باعث نمی شد که مسعود شجاعی و اشکان دژآگه از این تیم بروند، شاکی از شرایط مالی، تمرین را شروع نکردند و منتظر جوابی از کریمی شدند که پیگیری او برای وصول مطالبات شان به کجا کشیده شده است.

وقتی کریمی با موجی از این انتقادها و ناراحتی بازیکنان تیمش مواجه شد که به هیچ وجه قصد تمرین کردن نداشتند، با آرام کردنشان و دعوت به تمرین برای بازی حساس و سرنوشت ساز با آلومینیوم قول داد که ظرف 24 ساعت و قبل از تمرین جلسه بعدی یک جواب روشن و مشخص را از باشگاه برای دادن پرداختی ها داشته باشد.  این قول کریمی با توجه به رابطه خوبی که با بازیکنان دارد مورد قبول آنها قرار گرفت و تمرین شنبه شب که تا دیروقت ادامه داشت، بالاخره انجام گرفت اما قرار شد اگر تکلیف مشخص نشود، تمرینی در کار نباشد. با این وجود به نظر می رسد شخص محمدرضا زنوزی که مدت ها بود در اطراف تیم آفتابی نمی شد، شخصا دست به کار شد تا به بازیکنان پرداختی داشته باشد و به همین دلیل تمرین یکشنبه برگزار شد و البته باید دید تراکتوری ها در آخرین تمرین پیش از بازی با آلومینیوم فاش می کنند که اعتراضشان پایان یافته است یا خیر.

گویا بخشی از عصبانیت بازیکنان به برخی تفاوت هایی است که این تیم با دیگر رقبایی دارد که در کورس کسب سهمیه هستند.  یکی از این تفاوت ها، به پاداش ها بر می گردد که برای مثال شنیده شد برای شکست گل گهر باشگاه تراکتور برای هر نفر 1.5 میلیون تومان در نظر گرفته بود در حالی که تیم مقابل طبق ادعای بازیکنان تراکتور برای شکست تیم تبریزی 30 میلیون تومان پاداش کنار گذاشته بود. در کنار این بحث مقدار درصد پرداختی که گفته می شود قراراست تنها  5 درصد به بازیکنان طی این چند روز داده شود، به هیچ وجه به مذاق شاگردان کریمی خوش نیامده است و از این تصمیم گیری کاملا شاکی هستند. این درحالی است که طبق ادعای بازیکنان آنها 45  درصد و حتی برخی کمتر گرفته اند اما در قراردادهای شان رقمی به عنوان جریمه وجود دارد که اگر آن را باشگاه در صورت عدم کسب سهمیه اعمال کند، به راحتی رقم پرداختی مدیران تراکتور را به 65 تا 70 درصد کاهش می دهد.

پربیننده ترین لباس رسمی زنان ورزشکار ایران در المپیک + عکس نامه استقلالی‌ ها به AFC برای میزبانی از پرسپولیس کی روش در عراق چقدر پول می گیرد؟ آشتی علی دایی و علی کریمی مسی رکورد رونالدو را در اینستاگرام شکست

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟

اعتمادآنلاین نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهاد‌های خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهاد‌های مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند، اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهاد‌های مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست، اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روز‌های آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)