Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه سایپا برای انتخاب سرمربی جدید خود با رسول خطیبی به توافق نرسید.

به گزارش فارس، پس از استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه مذاکراتی برای جانشینی وی با رسول خطیبی انجام دادند که در نهایت با با توجه به توافق نرسیدن طرفین در مذاکرات انجام شده، مدیرعامل باشگاه سایپا حضور این مربی در جمع نارنجی‌پوشان رسما منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سایپا برای انتخاب سرمربی جدید خود ۱۰ گزینه مختلف مثل عبدالله ویسی، هومن افاضلی، محسن بیاتی‌نیا، سعید اخباری و ... را تحت نظر گرفت اما به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد و این تیم با سرمربی جدید به مصاف گل ‌گهر می‌رود.

تیم سایپا که با ۲۳ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته و شرایط سختی برای بقا در این رقابت ها دارد، فردا در هفته بیست و هشتم میهمان شاگردان امیر قلعه نویی است.

سراجی: اجازه نمی‌دهیم مربیان شرایط خود را به سایپا تحمیل کنند/ علاقه و امکان خرید امتیاز تیمی را نداریم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نمی‌خواهیم با توجه به شرایط سخت سایپا وضعیت برخی مربیان شرایط خود را به ما تحمیل کنند.

مهرداد سراجی در گفت و گو با فارس، درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه ساپا با رسول خطیبی برای جانشینی فراز کمالوند اظهار داشت: حدود ۱۰ مربی جزو گزینه‌های مدنظر ما هستند که در حال بررسی وضعیت آنان هستیم. شرایط این افراد را با هیات مدیره محترم مطرح و مشورت و تبادل نظر کردیم.یکی از این افراد رسول خطیبی بود اما به دلیل اینکه انگیزه لازم را در وی ندیدم، حضورش در سایپا منتفی شد. وقتی می‌گویم ۱۰ گزینه به این معنی نیست که با همه آنها مذاکره کردیم بلکه شرایط آنها را مدنظر قرار دادیم.

وی درباره اینکه با توجه به دیدار فردای سایپا مقابل گل گهر آیا تکلیف سرمربی این تیم امروز مشخص خواهد شد، توضیح داد: تا ظهر امروز تصمیم گیری می‌کنیم. نمی‌خواهیم با توجه به شرایط سختی که سایپا در آن قرار گرفته وضعیت به شکلی پیش برود که برخی مربیان شرایط خود را به ما تحمیل کنند. به هیچکس چنین اجازه ای نمی دهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال انتخاب محسن بیاتی‌نیا به عنوان سرمربی این تیم در سه هفته پایانی لیگ برتر گفت: بیاتی‌نیا جزو کادرفنی ما بوده و در کنار سایر مربیان کنار تیم است. ما مشغول بررسی شرایط برای انتخاب سرمربی هستیم. اکنون هم من و اعضاء هیات مدیره با برخی گزینه‌ها مشغول مذاکره هستیم.

سراجی درباره اینکه در صورت صعود تیم هوادار به لیگ برتر، اگر سقوط سایپا به لیگ یک قطعی شود آیا شرکت سایپا روند خرید امتیاز تیم هوادار را دنبال می‌کند، توضیح داد: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. علاقه و امکان خرید امتیاز تیمی را نداریم و در ضمن اطمینان داریم سایپا به لیگ یک سقوط نکرده و ان شاءالله در لیگ برتر می‌ماند.

اخراج سه بازیکن ماشین سازی در آستانه بازی با پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی از این تیم کنار گذاشته شدند.

حبیب گردانی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی به دلیل توهین به مجموعه باشگاه ماشین سازی در جریان بازی با نساجی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم از جمع سبزپوشان کنار گذاشته شد و حالا دو بازیکن دیگر نیز به دلیل مسائل انضباطی از حضور در کنار تیم منع شدند.

با اعلام یونس قربانی مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، محمد ابراهیمی و مهدی اسلامی نیز با تصمیم کمیته انضباطی این باشگاه به دلیل تخلفاتی که داشتند از جمع شاگردان اکبرپور کنار گذاشته شدند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فردا از ساعت ۲۱:۱۵ و در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی