Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور جمعیت و همراه با پخش زنده از شبکه قرآن سیما، رادیو قرآن و رادیو تهران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، به‌نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه سه‌شنبه 29 تیرماه در این بارگاه ملکوتی بدون حضور جمعیت از ساعت 18 با نوای ذاکر آل الله (ع) حاج محمدرضا غلامرضازاده برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه درباره شیوع ویروس کرونا این برنامه بدون حضور زائرین خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه قرآن سیما، رادیو قرآن و رادیو تهران این ویژه‌برنامه را دنبال کنند.

آیین سنتی "مسلمیه" آستان حضرت عبدالعظیم (ع) امسال برگزار نمی‌شودمراسم مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار نمی‌شود/ پخش برنامه مسلمیه به‌صورت زنده از صداوسیما

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم بدون حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حسن سعدالدین در نشست خبری با حضور خبرنگاران و در تبیین برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان گفت: دهه کرامت امسال با شعار "ما با شما سربلندیم" از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود.

وی اعزام کاروانهایی به نقاط محختلف استان سمنان با حضور خادمیاران رضوی اظهار داشت: اعزام کاروان درمانی به منطقه کالپوش از جمله این برنامه ها است.

وی سفر خادمان حرم رضوی و برگزاری جشن های زیر سایه خورشید را نیز از دیگر برنامه های مهم بزرگداشت دهه کرامت در استان سمنان بیان کرد.

وی با اشاره به بین الحرمین بودن استان سمنان و حضور و تردد زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: دو طرح سپاس معلم ویژه دهه کرامت در این استان در حال برگزاری است و بر اساس آن با همکاری آموزش و پرورش از ۵۰ نفر از معلمان این استان با اهدای آستان قدس رضوی تجلیل می شوند.

سعدالدین اعزام ۳۰ تن از معلمان و کارگران به مشهد مقدس برای زیارت حرم رضوی را از دیگر برنامه ها برشمرد و ادامه داد: جشن خادمیاران همراه با تجلیل از خادمیاران نمونه ۲۶ اردیبهشت در سمنان برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری نشست های ادبی و شعرخوانی، گسترده کردن سفره مهربانی با اطعام ۲۰ هزار نفر، گلباران مزار شهدا، آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و برگزاری جشن های ویژه دختران را از دیگر برنامه های مهم مدیریت کانون های خدمت رضوی در استان سمنان برشمرد.

برنامه های بزرگداشت دهه کرامت از سالروز فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

در استان سمنان قریب شش هزار خادم و یاور رضوی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از پنج هزارنفر آنها را خادمان رضوی شامل می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904381

دیگر خبرها

  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
  • اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود