Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی فرهمندپور روز دوشنبه در نشست شورای اداری دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: افرادی که تحت هر عنوان امکاناتی از دولت و بیت المال دریافت کرده و بیش از پنج سال هیچ اقدامی در آنها انجام نداده‌اند، خلع ید می‌شوند چراکه این امکانات فرصت‌های اشتغالزایی شهرستان هستند و نباید از دست بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه دزفول تخصیص هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال این شهرستان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این اقدام بعد از ۲۰ سال انجام شد که قرار است آیین آغاز عملیات ساخت ترمینال همزمان با عید قربان انجام شود.

وی با بیان اینکه این ترمینال توسط یک شرکت خصوصی احداث خواهد شد، افزود: مذاکراتی نیز با مدیرکل فرودگاه استان داغستان روسیه برای صادرات محصولات کشاورزی دزفول بدون واسطه انجام شده و قرار است هیاتی از این استان بازدیدی از ظرفیت‌های شهرستان دزفول داشته باشند.

فرهمندپور گفت: شهرستان دزفول ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد که انتظار می‌رود مسوولان ادارات برای استفاده از این ظرفیت‌ها نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه در یک مورد فردی با ایجاد هیاهو عنوان کرد خانه تاریخی‌اش ریزش کرده ولی بعد از پیگیری فراوان و دریافت اعتبار برای مرمت اجازه انجام کار به پیمانکار نداد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات با رفع مشکلات قدردانی شود

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان دزفول بیان کرد: این انتخابات با توجه به همزمانی با شیوع کرونا یکی از پرچالش‌ترین انتخابات بود ولی به خوبی برگزار شد.

وی حضور حماسی و ۷۰ درصدی مردم بخش چغامیش در انتخابات را ستود و افزود: حضور مردم بصیر و قدرشناس ما در این انتخابات جای قدردانی دارد و مسوولان باید برای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرهمندپور با اشاره به وقوع حادثه برای بالگرد انتخابات در ارتفاعات دزفول گفت: سروان باغبان زاده از ماموران پلیس راهور دزفول در این واقعه غم انگیز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام با علم، آگاهی و اعتقاد در این ماموریت شرکت کرد، افزود: این حادثه چند مجروح هم داشت که در عیادت از آنها عنوان کردند اگر به عقب برگردند باز هم در این ماموریت شرکت می‌کنند.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به ویژه برنامه‌های چهارم خرداد در این شهرستان اظهارداشت: نام دزفول با برگزاری این برنامه‌ها در کشورهای مختلف مطرح و از هند، پاکستان و لبنان پیام تبریک به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول دریافت شد.

وعده بستن قرارداد آب با کشاورزان عملی شود

فرهمندپور با اشاره به چالش‌های آب کشاورزی در خوزستان گفت: عده‌ای از کشاورزان دزفول روز شنبه در راستای تامین آب کشاورزی به فرمانداری دزفول مراجعه کردند که به آنها وعده بستن قرارداد آب داده شده است؛ انتظار می‌رود مسوولان امور آب و جهاد کشاورزی برای تحقق این وعده تلاش کنند.  

وی افزود: باید ضریب امنیتی ادارات شهرستان دزفول با نصب دوربین‌های مداربسته و دیگر اقدامات بالا رود چراکه در صورت هرگونه اتفاق علاوه بر خسارت مالی، خسارت سوء مدیریتی نیز به اداره مربوطه وارد می‌شود.

معاون استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات دزفول اظهارداشت: میزان معوقات حقوق پرسنل به ویژه در حوزه شهرداری‌ها مشخص و به فرمانداری اعلام شود چراکه قرار است برای پرداخت آنها تصمیماتی گرفته و اعتباراتی جذب شود.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و تولیدات داخل شهرستان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در حالی که برخی واحدهای تولیدی دزفول از استان‌های مختلف کشور نظیر اصفهان سفارش دارند، یکی از ادارات دزفول نیاز خود را از خارج از استان تامین کرده است.

فرماندار ویژه دزفول درخصوص معافیت مالیاتی واحدهای فعال در نقاط محروم گفت: انتظار می‌رود اداره امور مالیاتی شهرستان دزفول شرکت‌های تولیدی را برای استفاده از این معافیت‌ها هدایت کند.

وی با انتقاد از وضعیت تخصیص و جذب اعتبار در سال ۱۳۹۹ در شهرستان دزفول بیان کرد: موضوع تخصیص و جذب اعتبارات در کل کشور وضعیت مشابهی داشت ولی در شهرستان دزفول ضعیف‌تر عمل شد.

فرهمندپور افزود: یک کارگاه آموزشی با موضوع بودجه قرار است با حضور ۲ استاد برجسته در شهرستان دزفول برگزار شود که انتظار می‌رود مدیران ادارات شخصا در این کارگاه شرکت کنند.

وی با اشاره به تغییر مدیران برق، تعزیرات حکومتی، ورزش و جوانان، امور عشایر، بنیاد مسکن و بانک صادرات دزفول گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی باید نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

برچسب‌ها کشت گلخانه ای دزفول خشکسالی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای دزفول خشکسالی کشت گلخانه ای دزفول خشکسالی خوزستان فرماندار ویژه دزفول شهرستان دزفول انتظار می رود ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد

ایسنا/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سال گذشته وعده تامین ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت محقق شد.

ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت