Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ر مدت زمان حضور در استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره چه دستاوردی داشتید؟ خود شما باید پاسخگوی مشکلات استقلال باشید

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت نظری در رادیو ورزش علیه کادر مدیریتی این باشگاه گفت: شما در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شده اید و حالا با دور ماندن از صندلی‌های سیاسی که به وی اعتبار بخشیده بودند، گویا پیش از پایان کار شورای محترم شهر تهران، وقت زیادی برای اظهار نظر کردن درباره استقلال و رصد فعالیت‌ها باشگاه دارند و‌ای کاش در دوران حضور خود در باشگاه نیز چنین رویکردی را دنبال می‌کردید و بیش از آنکه به دنبال توطئه‌چینی، انتخاب نیرو‌های مختلف در تمامی سمت‌های باشگاه برای نفوذ به باشگاه و موضوعاتی از این دست باشند، یک مقدار از بار روی دوش باشگاه بر می‌داشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریاد شیران در بخش بعدی صحبت‌های خود با اشاره به اتفاقات رخ داده درباره ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: شما اگر دلسوز باشگاه استقلال بودید، چرا به دنبال فریب باشگاه بودید تا مجموعه ورزشی امام رضا (ع) را از باشگاه پس گرفته و محلی که امید نوباوگان، نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبال ایران است را نابود کنید؟ دروغ‌های شما در ماجرای آکادمی تا آنجا پیش رفت که حتی بخشی از زمین چمن مجموعه را نیز دوستان شما جمع کردند و بردند و اگر ورود به موقع باشگاه نبود، اکنون مجموعه امام رضا (ع) حتی زمین چمن نیز نداشت. این مجموعه پایگاه بازیکن سازی باشگاه استقلال است و نتایج درخشانی در این مجموعه با تلاش و زحمات کادرفنی و بازیکنان و حمایت‌های مدیرعامل به دست آمد و شما به دنبال نابودی آن بودید، زیرا عقده‌ها و خواسته‌های شخصی را در کار‌های اجرایی باشگاه وارد می‌کردید.

وی افزود: برای من جای تعجب دارد که چرا رادیو ورزش از شما به عنوان سخنگوی باشگاه دعوت به حضور روی خط برنامه کردند و به عقیده بنده بهتر است شما با کارنامه‌ای که به جا گذاشته اید، سکوت کنید و در مسائل مربوط به استقلال دخالت نکنید.

فریاد شیران با انتقاد از عملکرد نظری در دوران حضور در استقلال، تصریح کرد: شما در مدت زمان حضور در استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره چه دستاوردی داشتید؟ خود شما باید پاسخگوی مشکلات استقلال باشید، اما حالا که نزدیک به یک ماه است از باشگاه جدا شده اید، به عنوان مخالف و منتقد صحبت می‌کنید؟ در تمام مدت حضور در استقلال به دنبال تحمیل دوستان خود در عنوان‌های مختلف بودید و البته که حاشیه‌های فراوانی برای استقلال ساختید و در کشور عربستان و در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث خشم و ناراحتی سرمربی محترم تیم نیز شدید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: آقای نظری! به عنوان کلام پایانی به یاد داشته باشید، برنده این فضاسازی‌ها و صحبت‌ها قطعاً شما نخواهید بود، اما مطمئنا استقلال از حضور شما و رفتار شما بعد از جدایی از باشگاه صدمه‌های زیادی دیده و خواهد دید.

بیشتر بخوانید: ابراهیمی به الوکره قطر پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال معاون اجرایی باشگاه استقلال حضور در استقلال فریاد شیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»