Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرتین زهرابی؛ اعلام سراسیمه خبر مدیریت داریوش مصطفوی در تیم امید و پیش از آن مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی همین تیم؛ با اشکالاتی در همان ابتدا مواجه بود.

یک بار در ماجرای مهدوی کیا، سایت فدراسیون فوتبال مجبور به ادیت اصل خبر شد؛ چرا که گفته شده بود مهدوی کیا حکمش به عنوان سرمربی صادر شده اما بعدا عنوان شد که مهدوی پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی هم که خبر مدیریتش در تیم امید اعلام شد در مصاحبه ای گفت هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست. او حتی از نحوه اعلام این خبر توسط فدراسیون فوتبال گلایه داشت.

سوال این است؛ تکلیف تیم امید چه شد؟ سرمربی و مدیرش امروز کجا هستند و آیا اصلا می دانند در این تیم مسولیت دارند؟

سوال بعدی این است که اساسا چه عجله ای برای اعلام زودهنگام این اسامی بود؟ ایجاد یک ناهماهنگی آشکار و بازی های اسم و فامیل، جز این که اعتبار بعضی ها را مخدوش کند چه اثر دیگری در کار فدراسیون فوتبال داشت؟

اگر رئیس فدراسیون فوتبال فردی بود که ادعای مدیریت سیستماتیک نداشت، امروز بابت این سوتی ها سخنی به گزاف گفته نمی شد! منتقدان زمانی می توانن نوک قلم ها را تیز کنند که شاهد یک اشتباه فاحش مدیریتی از سوی تصمیم سازان فوتبال باشند؛ خب همین اشتباهات فاحش، دستاویزی برای طرح پرسش های اساسی از مدیران فوتبال شده است. باید به این سوالات پاسخ داد و اگر راهکار عملی برای آن وجود دارد، از حرفها و ادعاهایی که شنیده شد دفاع کرد.

نمونه می خواهید؛ همین داستان مدیر و سرمربی تیم امید؛ تکلیفش را به سرعت روشن کنید و به منتقدان بگویید اشتباه می کنند و نقدهایشان جای سوال و ابهام دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داریوش مصطفوی مهدی مهدوی کیا تیم ملی المپیک ایران داریوش مصطفوی شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند