Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باشگاه لیورپول می گوید به طور کامل از مصدومیت رها شده و می تواند دوباره در میادین حاضر شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع کناری باشگاه لیورپول به خاطر مصدومیت شانس حضور در مسابقات یورو را از دست داد اما این روزها با رهایی از بند مصدومیت به تمرینات کامل لیورپول در پیش فصل اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این بازیکن می گوید می تواند در دیدار دوستانه تیم مقابل اینسبروک و اشتوتگارت به میدان برود. او در این باره گفت:

اصلا درد ندارم. در طول تابستان پروسه درمانی ام را در کنار کادر پزشکی و فیزیوتراپ ها طی کردم. حس می کنم آماده ام و به تمرینات هم برگشته ام. به همین خاطر همه چیز برایم خوب پیش می رود. در چند جلسه تمرینی اخیر حاضر بودم و حس می کنم می توانم بازی کنم اما تصمیم با مربی و البته کادر پزشکی است. اگر به این نتیجه برسند که سه شنبه بازی نکنم، روز جمعه هم بازی داریم و شاید چند دقیقه روز سه شنبه و دقایق بیشتری در روز جمعه بازی کنم. در هر صورت آماده بازی کردن هستم.

او در مورد دو بازی پشت هم روز سه شنبه گفت:

 بازیکنان زیادی داریم و به قدری بازیکن خواهیم داشت که در هر دو بازی حاضر شویم. باید تلاش کنیم تا آنجا که می توانیم آماده باشیم و به خودمان فشار بیاوریم به همین خاطر هم فکر می کنم دو بازی برای مان در نظر گرفته شده است که زمان مسابقه آن البته کمتر است. 

بازیکن شماره 66 لیورپول در مورد بازگشت ویرجیل فن دایک نیز گفت:

حضور او برای تیم ما بسیار تعیین کننده است. او بازیکنی فوق العاده محسوب می شود اما تاثیرش در تیم واقعا زیاد است. خودش این موضوع را می داند و باخبر است که باید چه نقشی در تیم داشته باشد. او یکی از رهبران و یکی از کاپیتان های تیم است. همه از بازگشتش به تمرینات خوشحال هستند. 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:
نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229056 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت