Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:46:11 GMT

دختر ایرانی، جدیدترین لژیونر ایران در پرتغال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۱۹۱

حالا جدیدترین انتقال بازیکن از ایران به کشور پرتغال با ترانسفر والیبالیست زن تیم ملی ایران انجام گرفته است.

به گزارش "ورزش سه" در یکی دو ماه گذشته و رسیدن به بازار نقل و انتقالات تابستانی باعث شده تا اخبار گوناگونی درباره لژیونر شدن ورزشکاران مطرح شود؛ در این میان مقصد پرتغال، برای ورزشکاران ایران موقعیت ایده‌آلی به نظر می‌رسید چرا که در دو ماه گذشته 5 بازیکن از ایران با امضای قراردادی ترانسفرشان به پرتغال قطعی و مسجل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نگین شیرتری، چراغ اول روشن شد

والیبالیست ملی‌پوشان زنان ایران پس از درخشیدن در ترکیب تیم والیبال زنان پیکان تصمیم گرفت تا در 23 سالگی به باشگاه آوس پرتغال بپیوندد و ماجراجویی‌های خود در قاره سبز را این‌گونه از کشور پرتغال آغاز کند و این‌گونه قدم در مسیر لژیونر شدن بگذارد.

 

 

 

مهتاب رحمانی، رفیق نگین در تیم ملی، رقیب نگین در پرتغال

مهتاب رحمانی یکی دیگر از ملی‌پوشان والیبال زنان ایران بود که تصمیم گرفت تا پس از سال‌ها درخشیدن در والیبال زنان در تیم‌هایی مثل بانک سرمایه، ذوب‌آهن، میزبان خراسان، پرسپولیس، دانشگاه آزاد و پیکان و تجربه قهرمانی در لیگ برتر والیبال زنان ایران، لژیونر شود و با باشگاه بوآویشتای پرتغال قراردادش را امضا کرد و پس از امضای این قرارداد این‌گونه حس خود از انتقال به کشور پرتغال و لژیونر شدن را توصیف کرد: «سلام به فصل جدید زندگی.» او که حالا در تیم ملی همبازی نگین شیرتری است، در لیگ پرتغال در قامت یک رقیب برای او در فصل جدید خواهد بود.

 

 

 

علی‌بیرو، از بلژیک در پرواز به پرتغال

پس از تجربه ناموفق حضور در آنتورپ بلژیک، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی تصمیم گرفت تا در سال منتهی به جام جهانی، برای کسب فرصت بیشتر به تیمی برود که در آن‌جا فرصت بازی بیشتری را به دست بیاورد و وقتی پیشنهاد بوآویشتای پرتغال رسید، او تصمیم گرفت تا این پیشنهاد را بپذیرد و فوتبال بلژیک را به مقصد لیگ پرتغال ترک کند تا او سومین ترانسفر یک ورزشکار ایرانی به پرتغال را در دو ماه گذشته رقم بزند.

 

 


پیام نیازمند و اولین روزهای لژیونری

خبر انتقال دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان پیش از آن‌که لیگ بیستم به پایان برسد، مخابره شد و او در اولین تجربه لژیونر شدنش با عقد قراردادی تا 2024 و با بند آزادسازی 10 میلیون یورویی به پورتیموننزه پرتغال پیوست؛ خبر انتقال رسمی او دو روز بعد از آن‌که بیرانوند به بوآویشتای پیوست، رسانه‌ای شد تا این‌گونه با سرعت انتقال بازیکنان ایرانی به ورزش پرتغال ادامه‌دار باشد.

 

 

محمودی، تکمیل‌کننده مثلث ایرانی‌های بوآویشتای

جدیدترین انتقال به کشور پرتغال را هم یک والیبالیست سرعتی‌زن زنان ایران رقم زد؛ مونا دریس محمودی ملی‌پوشان والیبال زنان ایران هم به مانند شیرتری و رحمانی تصمیم گرفت تا آینده خود را در خارج از ایران بگذراند و نام خود را به فهرست بلندبالای ورزشکاران لژیونر ایران اضافه کند و از قضا مسیر او شباهت ویژه‌ای به مسیری داشت که مهتاب رحمانی طی کرد و مونا محمودی هم تصمیم گرفت تا در بوآویشتای پرتغال کار خود را دنبال کند و با این تیم امروز قراردادش را رسماً امضا کرد تا پس از رحمانی و بیرانوند، محمودی سومین ایرانی شاغل در باشگاه بوآویشتای در فصل 2021-2022 باشد.

 

پیام نیازمند علیرضا بیرانوند والیبال بانوان فولادمبارکه سپاهان والیبال تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام نیازمند علیرضا بیرانوند والیبال بانوان فولادمبارکه سپاهان والیبال تیم ملی ایران تصمیم گرفت والیبال زنان کشور پرتغال زنان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از ساعت 17:30 امروز در شهر ایروان ارمنستان برگزار می‌شود که تیم فوتسال پالما با بهره‌مندی از مسلم اولادقباد در فهرست نفراتش به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود.

پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی را به دلیل آسیب دیدگی و سالار آقاپور را به علت جدایی از این باشگاه در اختیار ندارد، امروز فقط در حضور مسلم اولادقباد به‌عنوان لژیونر ایرانی دیدار برابر بنفیکا را آغاز می‌کند.

مسلم اولادقباد که هفته گذشته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را همراه با تیم ملی ایران جشن گرفت، دور از ترکیب اولیه پالما مایورکا اسپانیا مقابل بنفیکا پرتغال است ولی شانس بازی و درخشش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا سال گذشته در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که آن بازی را با درخشش و دو گل حسین طیبی با برتری 4 بر 3 پشت سر گذاشت و به فینال رسید.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!