Web Analytics Made Easy - Statcounter

کابینه بریتانیا در حال نوشتن طرحی است که بر اساس آن هزینه های ساخت پروژه نیروگاه هسته ای سیزول در سواحل شرقی انگستان را مردم با صورتحساب برق پرداخت کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از فایننشیال تایمز،  با این حال عرضه کنندگان انرژی های سبز معترض اضافه کردن هزینه نیروگاه های جدید برق هسته ای به صورت حساب مشترکان هستند درحالی که این مشترکان علاقه ای به حمایت از این تکنولوژی ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابینه بریتانیا در حال نوشتن طرحی است که بر اساس آن نیروگاه هسته ای سیزول در سواحل شرقی انگستان از طریق مدل «پایه دارایی قانومند» تامین مالی شود.

بر پایه این طرح پرداخت هزینه اجرای این پروژه 20 میلیارد پوندی به عهده مشترکان برق است به این ترتیب که صورت حساب برق آنها افزایش خواهد یافت.

پیش از این هم در انگستان مشترکان از طریق صورت حسابهای خود هزینه های یارانه های پروژه های بادی و خورشیدی را تامین می کنند.

 

برچسب هاانرژی امروز انرژی های سبز انگلستان نیروگاه هسته ای

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز انرژی های سبز انگلستان نیروگاه هسته ای آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند

فوتبال ایران لژیونرهای زیادی در اروپا داشته است. یکی از کشورهای مقصد بازیکنان ایرانی، انگلیس بوده است.

به گزارش طرفداری، قبل از حضور بازیکنان ایرانی در باشگاه های انگلیسی، کریستال پالاس در سال 1972 به علی پروین و منچستریونایتد در سال 1979 به ناصر حجازی پیشنهاد پیوستن به این تیم ها را داده بودند.

اما بعد از آن، بازیکنان ایرانی در لیگ انگلستان بازی کردند که برخی از آن ها اصلا سابقه بازی در لیگ ایران قبل از حضورشان در انگلستان را نداشتند.

امید نمازی در ردینگ/ 1992 کریم باقری در چارلتون/ 2000 آندرانیک تیموریان در بولتون، فولام و بارنزلی/ 2006 حسین کعبی در لسترسیتی/ 2007 اشکان دژآگه در فولام و ناتینگام فارست/ 2012 رضا قوچان نژاد در چارلتون/ 2014 نوید ناصری در مکلسفیلد و گیلینگام/ 2016 علیرضا جهانبخش در برایتون/ 2018 سعید عزت اللهی در ردینگ/ 2018 کریم انصاری فرد در ناتینگام فارست/ 2018 سامان قدوس در برنتفورد/ 2020 اللهیار صیادمنش در هال سیتی/ 2021

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان