Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: غایبان ما اگر الان بیایند هم فایده‌ای ندارد، چون پس از دیدار مقابل آلومینیوم، فاصله کمی تا بازی با پرسپولیس وجود دارد و ما برای کار تاکتیکی زمان نداریم.

خبرگزاری میزان - فیروز کریمی در نشست خبری قبل از مسابقه تراکتور و آلومینیوم اراک در لیگ‌برتر به صحبت پرداخت که گزیده اظهارات وی را می‌خوانید:

*فردا بازی سنگینی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم تیم بسیار خوبی بوده که تا اینجای کار هم به حق بالا آمده است. آن‌ها از بازیکنان، کادر فنی و تاکتیک مناسبی برخوردارند و حضورشان در بالای جدول بی‌جهت نیست. آلومینیوم تیمِ قَدَری است و دیدار مقابل این تیم یک بازی ۶ امتیازی به حساب می‌آید که فاتح آن می‌تواند نگاهی صددرصدی به کسب سهمیه داشته باشد. البته اگر به امید خدا ما برنده این دیدار شویم، موقعیت‌مان برای کسب سهمیه مناسبت‌تر از حریف خواهد بود. امیدواریم که در یک شرایط مناسب به میدان برویم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

*بعد دیدار مقابل گل‌گهر، حدود ۱۱ جلسه تمرین داشتیم و نقاط ضعف‌‎مان را تا حدودی برطرف و نقاط مثبت‌مان را تقویت کردیم. همچنین برخی از بازیکنان ثابت‌مان به تیم اضافه شده و دست‌مان بازتر است. اگرچه هنوز هم یک تعداد محروم و مصدوم داریم، اما نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت‌مان بهتر خواهد بود.

*فشردگی لیگ؟ همه تیم‌ها این رویه را دنبال می‌کنند و چاره‌ای وجود ندارد. تیم‌های حاضر در جام حذفی فشار به مراتب بیشتری را تحمل می‌‎کنند و ما در روز‌هایی که آنها بازی داشتند، تمرین کردیم. به هر حال باید مطیع این موضوع باشیم و به نظر من برنامه ریزی خوبی بوده است.

*مصدوم و محروم داریم و هنوز تعدادی از مصدومان‌مان به جمع بازیکنان اضافه نشده‌اند. یک تعداد غایب هم داریم که نمی‌دانم وضعیت‌شان به چه شکل است، اما آنها مدتی است که به تمرینات نیامده‌اند. البته اگر الان بیایند هم فایده‌ای ندارد، چون پس از دیدار مقابل آلومینیوم، فاصله کمی تا بازی با پرسپولیس وجود دارد و ما برای کار تاکتیکی زمان نداریم. پس از آن هم به دیدار مقابل سایپا خواهیم رفت. با همین اندوخته از ۱۰ روز تعطیلی وارد سه دیدار پایانی فصل خواهیم شد.

*زمانی یک تیم را ایده‌آل می‌خوانم که خودم آن را بسته و تمرین داده باشم. تیم باید حداقل ۷۵ روز زودتر بسته شود و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را با بازیکنان مدنظر سرمربی آغاز کند.

*با امکاناتی که در تبریز وجود دارد و حمایت‌های مسئولان عالی رتبه استان، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، مدیران باشگاه و البته حمایت کامل و تمام قد  زنوزی، چرا تراکتور صرفا باید به دنبال سهمیه باشد؟ آذربایجان یک خطه مدیرخیز است و الان در سطح باشگاه هم یک فرد لایق و مناسب حضور دارد که می‌تواند گره‌گشا باشد.  زنوزی هم تمام قد از تراکتور حمایت می‌کند و ان‌شاءالله هواداران هم بتوانند هرچه سریع‌تر به ورزشگاه‌ها بیایند تا همه قدرت واقعی تراکتور را ببینید.

*الان هیچ تفاوتی میان تراکتور و تیم‌های کم هوادار وجود ندارد، چون ما بزرگ‌ترین نیروی انرژی زای خود را نداریم. ان شاءالله هواداران به ورزشگاه بیایند، ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت. ما چرا باید در کورس قهرمانی نباشیم و برای کسب سهمیه بجنگیم؟ تراکتور باید از روز اول در بالای جدول و مدعی باشد. این اتفاق هم زمانی رخ می‌دهد که مربی تیم را ببندد، طرح و برنامه بدهد و نفرات مدنظر خودش را بیاورد.

*الان با بضاعتی که داریم، امیدوار به کسب سهمیه هستیم. چه من باشم و چه هر کس دیگر، امیدوارم تراکتور همیشه سرافراز باشد و جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. حق و سهم تراکتور به مراتب از چیز‌هایی که الان وجود دارد، بیشتر است.

بیشتر بخوانید: منصوریان باز هم مانع پرسپولیس می‌شود؟/ کمالوند به استقلال رسید

انتهای پیام/

برچسب ها: فیروز کریمی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور فیروز کریمی تراکتور دیدار مقابل کسب سهمیه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی(۹۰ میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس(کارت زرد)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف(۹۰ جعفر سلمانی) ، مهرداد محمدی(کارت زرد)(۸۴ پیکان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی(کارت زرد)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی(کارت زرد)، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری(۷۷ مهدی عبدی- کارت زرد)، ارسلان مطهری(۶۴ امیرحسین حسین زاده).

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با همان روش کسل کننده

هر چند در شروع نیمه دوم استقلالی ها در دو صحنه درون محوطه جریمه توسط بازیکنان حریف سرنگون شدند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض محمدی و کادر فنی آبی پوشان همراه ثمری نداشت. با این حال روش دو تیم برای بازی همان سرد و کسل کننده نیمه اول بود و موقعیت جدی روی دروازه ها شکل نگرفت.

۱۰ دقیقه پایانی و افسوس تراکتوری ها

نیمه دوم دیدار تیم های تراکتور و استقلال هم نتوانست نمره قبولی فوتبالی بگیرد اما با ورود مهدی عبدی در ۱۰ دقیقه پایانی، سرخپوشان تبریزی صاحب چند موقعیت خوب شدند که مهمترین آن در دقیقه ۸۰ به دست آمد اما در آستانه باز شدن دروازه استقلال مدافعان توپ را دفع کردند تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

استقلال دو امتیاز از دست داد

شاگردان جواد جواد نکونام با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر هستند و در صورتی که پرسپولیس بتواند در دیدار امروز سپاهان را شکست دهد ۵۵ امتیازی خواهد شد و صدر جدول را پس از هفته از استقلال خواهد گرفت. تراکتور هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

کد خبر 6094571 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد