Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل آکروباتیک مهاجم ایرانی پورتو به چلسی در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در میان نامزدهای بهترین گل فصل گذشته فوتبال اروپا قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اتحادیه فوتبال اروپا هر سال نامزدهای بهترین گل فصل فوتبالی قاره سبز را معرفی کرده و به رأی مخاطبان خود می‌گذارد تا از برترین گل سال اروپا رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت یوفا امروز (دوشنبه) نامزدهای بهترین گل فصل 21-2020 فوتبال اروپا را معرفی کرد که گل زیبای مهدی طارمی به چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با رأی کاربران سایت یوفا به‌عنوان بهترین گل این مسابقات انتخاب شد، در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

تغییر میزبانان فینال چند تورنمنت اروپایی

گل پاتریک شیک به اسکاتلند در یورو 2020، گل کمار روفه به استاندارد لیژ در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گل فلوریان ویرتز به هلند در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا، گل دله الی به ولفسبورگ در لیگ اروپا، گل لورنتزو اینسینیه به بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، گل سارا زادرازیل به چلسی در لیگ قهرمانان بانوان اروپا، گل فرائو به دوبووِچ در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، گل پائولینیو به لسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و گل پل پوگبا به سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، سایر نامزدهای عنوان بهترین گل فصل اروپا به شمار می‌روند.

لیونل مسی در فصل‌های 19-2018، 16-2015 و 15-2014 و کریستیانو رونالدو در فصل 18-2017 فوتبال اروپا، برنده عنوان بهترین گل سال اروپا شدند؛ جایزه‌ای که سال گذشته به بازیکنی اهدا نشد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا بهترین گل فصل فوتبال اروپا سال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد