Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: ۳۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه مورد عفو و بخشش رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ،  نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: تعداد پنج هزار و ۱۵۶ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور به مناسبت هفته قوه قضاییه مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۳۸۸ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی هستند که از این تعداد ۳۳ نفر آن مربوط به استان خوزستان هستند.

بیرانوندی ادامه داد: نامه عفو محکومانی که مشمول عفو یا تخفیف مجازات شده‌اند با دستور رییس سازمان، برای اعمال اقدامات قانونی به اجرای احکام خوزستان ابلاغ شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد