Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی در صحن علنی امروز ( دوشنبه، ۲۸ تیرماه ) در نطق میان دستور، گفت: درود خداوند بر ارواح همه عالمان، مجاهدان و شهیدان از صدر اسلام تاکنون، آنان به ویژه امام راحل، معمار کبیر انقلاب اسلامی که عصاره تلاششان احیای دین خدا بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم خطاب به ملت ایران و نمایندگان، افزود: این روزها که بر ملت عزیزمان سخت می‌گذرد سخن از انکار سرزمین سوخته ای است که منتقدان دولت مُثبِت و حامیان دولت منکر آن هستند اما آنچه که در محضر همگان است حقیقت ماجرا را اثبات می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقایان حامیان دولت تدبیر و امید! ویژگی‌های این سرزمین سوخته‌ای که شما منکر آن هستید آفریننده آن در طول ۸ سال سکانداری مشکلاتی مانند کاهش ارزش پول ملی، تورم ۱۰ برابری، افزایش بیکاری و ناامیدی جوانان از آینده و تنش با کشورها علیرغم شعار تنش زدایی در ابتدای دولت، فاصله‌ها بین مردم و مسئولان و فاصله طبقاتی در جامعه، افت روزافزون ارزش‌های اخلاقی در جامعه به یمن شعارهای کذایی انتخابات و حمایت از فضای مجازی افسارگسیخته، تعطیلی هزاران واحد تولیدی و بیکاری ده‌ها هزار نفری به یمن امضاهای طلایی، قاچاق کالا توسط فرزندان وزرا و مدیران رانتی و فاسد، افزایش بی حساب و کتاب قیمت مسکن و ناامیدی از زندگی آرام به یمن تعطیلی مسکن مهر، وزیران بی دغدغه و میلیاردی را به وجود آورده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه تشریح مشکلات ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید، ادامه داد: ترویج اشرافیت در میان مدیران و مسئولان دولتی در صدر مدیران اجرایی کشور، عدم پاسخگویی به مردم، دیپلماسی واداده و مذاکرات فرسایشی و پرهزینه که مولود آرمانی آن برجام بی فرجام شد، تعطیلی تاسیسات هسته ای، ناامیدی و مهاجرت دانشمندان هسته ای یا شهادت برخی از آنان، میدان داری و نفوذ مدیران ناکارآمد در برخی پست های کشور که اعتقادی به نظام و انقلاب اسلامی نداشتند و موجب نارضایتی مردم و تعطیلی امور شدند، انتصابات و استخدامات جناحی و بدون ضابطه و قانون در دستگاه های مختلف، از دست دادن ظرفیت ها و فرصت‌های منطقه ای در پی وادادگی در مقابل غرب و دلدادگی به آنها، همه این موارد نمونه ای از این سرزمین سوخته اند.

فلاحی یادآور شد: امروز دیگر مردم تفاوت کار سرهنگ و حقوقدان را دیده اند و شاهد آن حضور میلیونی پای بدن پاره پاره سردار دل ها و محسن حججی ها که در میدان کار خالصانه کردند و نام ماندگار به یادگار گذاشتند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، دولت منتخب و رئیس قوه قضائیه، گفت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم؛ نه جای تعطیلی تابستانه و از دست دادن فرصت ها برای مجلس انقلابی و نه جای مماشات برای برخورد با مفسدان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی برای دستگاه قضا و نه تعرض در پاکسازی مدیران ناکارآمد و بی‌خاصیت آنچه که مردم امروز منتظر آن هستند تغییر وضعیت موجود و برخورد شدید و بی محابا با آنان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: لازم می دانم نکاتی را به دولت منتخب گوشزد نماییم؛ بنده به عنوان یک نفر از ۲۲۰ نماینده ای که شما را صالح برای تغییر وضعیت موجود دانستم و دعوت کردم امروز در خط مقدم تمامی رای دهندگان از شما مطالبه گر هستند و همه به انتظار ایستادند؛ امروز ابهام در چگونگی  تشکیل کابینه و شایعات و زمزمه های مختلف در سخن از کابینه فراجناحی که البته منکر آن نیستیم و استفاده از برخی مدیران فعلی ما را نگران کرده است؛ نگران ادامه وضعیت مدیریتی کشور با افراد چندچهره ای که همه ما نفوذ و حضور آنان را در ستادهای مختلف انتخاباتی دیدیم.

وی خطاب به حجت الاسلام رئیسی، یادآور شد: ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم؛ حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی برنامه و بی ایده مانند دولت قبل را برنمی تابیم و از قبل مصصم تر به سوال، تذکر و در نهایت استیضاح به وزیران هستیم چرا که مردم در فشارهای اجتماعی و اقتصادی با امید پای صندوق های رای شما حاضر شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما ملت ایران فرصت ادامه رویه را به دولت جدید نمی دهیم، گفت: ما خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مومن انقلابی و جهادی هستیم چرا که تغییر وضعیت موجود بدون کار جهادی امکان پذیر نیست و وجود تفکر لیبرال و ادامه حضور آنان موریانه ای بر کابینه و دولت شما خواهد بود.

فلاحی یادآور شد: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می کند اما شایسته سالاری به تمام معنا که تعهدی به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد؛ امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای دردشان باشند و با تلاش خستگی ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر و  کشور را به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به ریاست جدید قوه قضائیه، گفت: انتظار ادامه روند اصلاح در سیستم قضایی و نظارتی کشور را خواستاریم زیرا مبارزه با فساد و اجرای عدالت که در راس گام دوم بیانیه انقلاب است بدون میدان‌داری دستگاه قضا امکان پذیر نیست؛ ‌گری قضات جوان  انقلابی در سطوح بالا ومیانی مدیریت می‌تواند امنیت اقتصادی، سیاسی و اخلاقی را به ارمغان آورد و بازوی توانمندی برای دولت و مجلس انقلابی باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور تغییر وضعیت موجود مجلس یازدهم نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.

وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری به مردم و تعامل با مردم باید نوکر به ارباب باشد و بر همین اساس مردم مشارکت خواهند داشت.

شفقت وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب را به عنوان شکوفایی نظام برشمرد گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

قدرانی استاندار پیشین لرستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی

استاندار سابق لرستان در این آیین گفت: با تمام تلاش و سختی‌ها ۳۰ ماه از خدمتگزاری به مردم گذشت و از همکاران که در این مسیر همراه بودند قدردانی می‌کنم.

فرهاد زیویار افزود: دولت سیزدهم با عنایت فرمایشات مقام معظم رهبری، صادقانه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در آغاز بکار دولت چالش‌های متعددی وجود داشت که با اقدامات کارشناسانه برای برطرف کردن آن مدیریت شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت و ورود به لرستان خزانه خالی بود و اعتبارات نقد این استان حتی به ۲۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما با اقدامات مناسب و فروش نفت وضعیت بهبود یافت.

او ادامه داد: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان وضعیت خوبی دارند برخی افتتاح برخی آماده افتتاح و برخی دیگر فعال می‌باشند.

زیویار بیان کرد: راه‌آهن با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شد، اما اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر طرح‌های عمرانی هم وضعیت مناسب دارند.

وی گفت: وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست و بیکاری جوانان را رنج می‌دهد، اما اقدامات بسیاری انجام شده همچنین بسیاری دیگر هم مغفول مانده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است و در بسیاری از رتبه‌های مختلف این استان جایگاه خوبی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست