Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:34:16 GMT

حضور در فضای مجازی ضرورت تبلیغات دینی است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۳۵۱

حضور در فضای مجازی ضرورت تبلیغات دینی است

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی روز دوشنبه در آیین معرفی رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دفتر تبلیغات در مسوولیت خود مکمل حوزه‌های علمیه است، گفت: حوزه علمیه پرورش طلاب و کارشناسان دینی و دفتر تبلیغات وظیفه رصد محیطی و تلاش در جهت مهارت افزایی، دانش افزایی و بستر دادن به طلاب برای ایفای نقش در سطح جامعه را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دامنه مسوولیت دفتر گسترده است، ادامه داد: رشد و غنای حکمت و دانش اسلامی، تربیت مبلغ برای عرصه‌های تبلیغی، ارتقای دانش و مهارت طلاب از مهمترین مسوولیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه است.
حجت‌الاسلام واعظی اظهار کرد: دفتر تبلیغات سعی می‌کند با رصداقتضائات فرهنگی و نیازهای جامعه، راهکارها و فرصت‌های مناسب را ارائه کند.
وی اضافه کرد: واقعیت آن است که جامعه در معرض تحولات فرهنگی شگرف قرار دارد و می‌طلبد عرصه‌های نو تبلیغی با سرعت دنبال شود و از همین رو ورود جدی به فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر راه‌اندازی شد.
رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار کرد: امروز ابزارهای نو و رسانه‌ها، تاثیرگذاری قوی در جامعه دارند و هیچ کس باور نمی‌کرد فناوری‌های نو به این شدت جامعه را تحت تاثیر قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: در کنار این مساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به این نتیجه رسیده است باید عرصه‌های نو تبلیغی گشوده شود و در همین راستا اقدام به تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت در قم شد.
حجت الاسلام واعظی ادامه داد: با تاسیس این دفتر حجت الاسلام قطبی همزمان در سمت ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز نوآوری و خلاقیت قم حضور داشتند که با رشد این مرکز و تاسیس خانه‌های خلاقیت و نوآوری در استان‌های اصفهان، مشهد، اهواز و شیراز لازم بود فرد دیگری برای تصدی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مشخص شود.
وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان به سمت ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: حجت الاسلام احمدیان نیروی جوان حوزوی، فرزند شهید و دارای سوابق موفق در این دفتر بوده است.
در  این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی قدردانی و حکم‌ مسولیت حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان به وی اعطا شد.
 

برچسب‌ها دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی احمد واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی احمد واعظی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان