Web Analytics Made Easy - Statcounter

شادی مختاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون در نخستین تجربه بازیگری در نمایش خانگی با بازی در نقش صحرا به جمع بازیگران سریال «جزیره» ساخته سیروس مقدم رفت.

به گزارش برنا، شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در سریال «جزیره» به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراکتر صحرا نقش اصلی و محوری سریال سیروس مقدم است.

تصویربرداری سریال در جزیره کیش به پایان رسید و گروه برای ادامه کار به تهران آمدند تا با ادامه فیلمبرداری بتوانند به زودی خود را برای پخش آماده کنند.

پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، زهیر یاری، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروزآذر و امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده بود و قرار است در روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به گروه ملحق شوند.

سریال جزیره، به قلم علی طالب آبادی است که منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما و تلویزیون کیش سیروس مقدم سریال بازیگر جزیره شادی مختاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)

منبع: روزیاتو

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • بازیگران سریال تورم
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند