Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:16:07 GMT

آسایشگاه کهریزک پذیرای نذورات خیرین در عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۰۴۹۲

آسایشگاه کهریزک پذیرای نذورات خیرین در عید قربان

به گزارش خبرگزاری مهر، امسال با توجه به خیز جدید بیماری کرونا، شرایط متفاوتی در آسایشگاه کهریزک حاکم است و مراسم عید قربان مانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد. اما از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه، آسایشگاه کهریزک، آماده دریافت نذورات از خیرین و نیکوکاران ارجمند خواهد بود.

محمد علی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک، گفت: خیز جدید بیماری کرونا و شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است، باعث شده تا نتوانیم مانند سال‌های قبل، جشن باشکوه عید قربان را در کنار هنرمندان، ورزشکاران و مردم نوع دوست برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طبیعتاً، درهای آسایشگاه بر روی آن دست خیرینی که همواره آسایشگاه خیریه کهریزک را به عنوان مامنی برای ادای نذورات خود برگزیده‌اند، گشوده خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: آسایشگاه کهریزک از اسفند ماه سال ۹۹ در قرنطینه کامل بوده است. در روز عید قربان نیز این شرایط حاکم است و حضور خیرین در بخش‌ها و ملاقات با سالمندان و معلولین، امکان پذیر نیست. اما مانند سال‌های قبل با تمهیدات ویژه‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم نوع دوست می‌توانند نذورات خود را در آسایشگاه ادا کنند.

احمدی تنکابنی اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه، مسیر کهریزک را به نیکی یافته‌اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی‌هایشان را به مددجویان اهدا می‌کنند. امسال با توجه به شرایط کرونا، از خیرین دعوت می‌شود از طریق راه‌های مجازی، مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند.

کد خبر 5261540

منبع: مهر

کلیدواژه: آسایشگاه کهریزک خیرین نذورات شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان هواشناسی واکسن کرونا شهردار تهران امداد رسانی غلامحسین محسنی اژه ای مهدی ولی پور وحید قبادی دانا آسایشگاه کهریزک خیریه کهریزک عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست