Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:06:12 GMT

نرخ روغن موتور افزایش یافت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۲۱۷

نرخ روغن موتور افزایش یافت؟

داود سعادتی نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گران شده روغن موتور، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام کرد که قرار است ۴۱ درصد قیمت روغن موتور گران شود، اما هنوز این گران شدن به کارخانه‌ها ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران با بیان اینکه تولیدکنندگان مصوبه سازمان حمایت برای افزایش قیمت روغن موتور را دریافت نکرده‌اند، تشریح کرد: ادعا شده است به دلیل اینکه مواد اولیه روغن موتور با نرخ نیمایی وارد می شود و حقوق و دستمزد آنها افزایش داشته است، قیمت نهایی روغن موتور نیز باید گران شود.

این مقام مسئول تشریح کرد: کمبودی در حوزه روغن موتور وجود ندارد و این کالا را به راحتی در تمام مغازه ها می توان یافت. یکی از دلایل افزایش قیمت، افزایش تولید است که امروز قیمت نهایی آن تصویب و ابلاغ می شود.

او با بیان اینکه بازار روغن‌ موتور مشکلی نداشته و در واحد‌های صنفی با وجود محدودیت‌های کرونایی توزیع وجود دارد، گفت: روغن‌موتور‌های تقلبی یا بی کیفیت در سطح تهران بسیار کم هستند. واحد‌های پروانه‌دار محصولات با کیفیت و البته استاندارد عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ترفندهای جدید دلالان خودرو در بازار آزاد!/ گرانفروشی های میلیونی

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران در پاسخ به این سوال که آیا قیمت لاستیک نیز افزایش خواهد یافت یا خیر؟ تشریح کرد: قیمت لاستیک نیز افزایش نخواهد یافت و مانند روال گذشته است و این کالا به دلیل اینکه تولید داخل داریم و در کنار این تولید واردات هم داریم، افزایش قیمت نخواهد یافت.

سعادتی نژاد با بیان اینکه هزینه خدمات تعویض روغن افزایش یافته است یا خیر؟ گفت: از سال ۹۶ تا ۹۹ هزینه خدمات تعویض روغن افزایش نیافته است و در سال ۹۹، ۳۵ درصد هزینه خدمات افزایش یافت. امسال نیز این هزینه افزایش نیافته است و همان میزان قبل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • قیمت نفت صعودی شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز