Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا باید به تیم سقوط کرده مقابل پرسپولیس پاداش بدهند؟ فکر نمی‌کنم پاداش از سوی سپاهان باشد و ساکت و مجموعه این تیم این کار را نمی‌کنند

به گزارش طرفداری، ضیا عربشاهی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز به میزان گفت:

متاسفانه در فضای مجازی افرادی این بازی را بیش از حد بزرگ و حساس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین تیم بزرگ و ریشه داری است و همواره عملکردشان را تحسین کرده‌ام، آنها خوب بازی می‌کنند، اما نتیجه نمی‌گیرند. چرا باید به تیم سقوط کرده مقابل پرسپولیس پاداش بدهند؟ فکر نمی‌کنم پاداش از سوی سپاهان باشد و ساکت و مجموعه این تیم این کار را نمی‌کنند.

عربشاهی افزود:

پرسپولیس شخصیت بزرگی دارد و ۸-۷ بازیکن این تیم ملی‌پوش هستند. آنها باید ۳ بازی باقی مانده را با گل‌های زیاد ببرند و اولین ضربه را باید به ماشین سازی بزنند. تیم باید ترس را کنار بگذارد و از همان اول پرس کند و در ۲۰ دقیقه اول با ۲ گل کار را به پایان ببرد. باید شخصیت بزرگ پرسپولیس را به همه نشان دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت‌ های فرزاد مجیدی که گفته بود اگر چند داور مثل فغانی داشتیم استقلال با ۱۰ اختلاف امتیاز قهرمان لیگ می‌شد، گفت:

با این کلمات نمی‌توان پیش هوادار محبوب و قشنگ شد! با خوب نتیجه گرفتن خود را محبوب کنید نه با این صحبت‌ها. در لیگ برتر و لیگ یک مربیان استقلالی زیادی حضور دارند. کدامیک از آنها موفق بوده و کار بزرگی کرده است؟

عربشاهی در واکنش به چالش سرخابی‌ها در اینستاگرام و توهین‌هایی که صورت می‌گیرد تصریح کرد:

زمان ما فضای مجازی نبود، اما روزنامه و نشریات بودند و طوری صحبت می‌کردیم که حریف ناراحت نشود و احترام گذاشتن بلد بودیم. در بازی‌های رو در رو رقیب بودیم، اما در تیم ملی و خارج از زمین رفیق. بازیکنان و مربیان با ماهی ۲ میلیون تومان ادمین استخدام می‌کنند و هر صحبتی را انجام می‌دهند. به جای این کار‌ها منش و اخلاق ورزشی خود را نشان دهید. احترام‌ها از بین رفته و کسی با توهین کردن متعصب نمی‌شود، متعصب کسی است که در زمین چمن تمام تلاش خود را بکند. اگر مربی و مدیر با بازیکن برخورد کرده و او را جریمه و تنبیه کنند، او جرات نمی‌کند این حرکات را ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص محرومیت و غیبت یحیی گل محمدی در بازی مقابل ماشین سازی عنوان کرد:

ما بهترین بازیکنان را در زمین و روی نیمکت داریم و فقط باید این بازیکنان به نحو احسن هدایت و مدیریت شوند. باید بهترین نفرات در زمین قرار گیرند و مثلا بازیکنی مثل سعید آقایی یا مهاجمان و وینگر‌های خوب تیم بیرون نمانند.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، با وجود همه تردیدهایی که این چند روز در مورد صلاحیت فنی اوسمار ویرا برای هدایت پرسپولیس به‌وجود آمده، او هنوز جای دفاع زیادی دارد. نمایش پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فاجعه‌بار نبود؛ به هر حال فوتبال زیبایی دیدیم که در آن اراده و میل و اشتیاق شگرف میزبان منجر به خلق شگفتی و حذف سرخپوشان شد. بازی با سپاهان هم سخت است. هزار بار سخت است. اینکه تماشاچی آمده، استقلال امتیاز داده و پرسپولیس با برد می‌توانست صدرنشین شود هم دلایل کافی نیستند برای اینکه فکر کنیم این مسابقه آسان بود و قرمزها حتما باید برنده می‌شدند. بالاخره تیم رقیب کلی ستاره دارد و از فشار کورس قهرمانی هم معاف بود، بنابراین رقابت با چنین تیمی ساده نیست و نمی‌شود پرسپولیس را بابت مساوی ملامت کرد. مشکل اوسمار اما جای دیگری است؛ آنجا که گاهی به‌نظر می‌رسد او در مهار و کنترل پرسپولیس پرستاره مشکل دارد.

موضوع فقط از کوره در رفتن بد موقع امید عالیشاه و کارت قرمزی که در بازی با سپاهان گرفت نیست. یک مورد اعتراض به تعویض از سوی عیسی آل‌کثیر هم در مسابقه با ملوان داشتیم که به هر حال پسندیده نبود. شاید اینطور جاها بیشتر از هر چیز دیگری جای خالی کریم باقری احساس شود. جایی که نقش اوسمار زیر سؤال می‌رود، برش‌هایی از بازی پرسپولیس است که در آن هرج‌ومرج به چشم می‌آید. در بازی با سپاهان به دفعات دیده شد تعدادی از بازیکنان این تیم توپ را برمی‌داشتند و به‌صورت انفرادی به سمت دروازه حریف حرکت می‌کردند. به‌طور مشخص تکروی‌های اوستون اورونوف بی‌پایان به‌نظر می‌رسد و با وجود آنکه این بازیکن از سطح کیفی بالایی برخوردار است، رغبت چندانی به بازی تیمی نشان نمی‌دهد. اینها ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند. اگر قرار است اوسمار یک مربی بلندمدت برای پرسپولیس باشد، این مشکلات باید کمتر در تیم او به چشم بخورد. چنین تیم مهم و پرستاره‌ای نیاز دارد که رد پای یک مربی مقتدر در آن به چشم بخورد. آیا اوسمار چنین کاراکتری دارد؟

کد خبر 849290 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان