Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای تیم و حمایت‌های هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس، از اراده سرخپوشان برای فتح جام قهرمانی لیگ برتر در سه بازی باقیمانده گفت.

در این اطلاعیه آمده است:

هدف مشخص است. می‌دانیم چه می‌خواهیم و برای آن باید چه کنیم. ما داستان حماسه‌های خود را با هواداران‌مان می‌نویسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به راستی که حماسه بزرگ پرسپولیس، هواداران بوده‌اند و خواهند بود.امروز باید از انرژی و احساس بسیار خوبی بگوییم که هواداران به سوی تیم محبوب خویش روانه کرده‌اند.

روزهای سخت گاهی نعمت هستند اگر باعث شوند گنج با ارزشی که دارید را در وجود خود بیابید و کنج وجود پرسپولیس، هواداران هستند. هوادارانی که نمایشی ستودنی از حمایت و اتحاد را به تصویر کشیدند.

شبکه‌های اجتماعی پر شده از شور و شعور هوادارانی که برای پرسپولیس چاره‌ای جز قهرمانی باقی نمی‌گذارند. چند سال قبل را به یاد می‌آوریم؛ پرسپولیس، قهرمانی را نه به تفاضل گل، که به امتیازات از دست رفته به خاطر اشتباهات داوری داد. روز آخر لیگ، هواداران کاری کردند کارستان. حجت تمام شد و ارتش سرخ چه شایسته پاسخ آن اعتماد را داد.

آن روز کم نبودند آن‌هایی که نفهمیدند، چه جنبشی در پرسپولیس به راه افتاده است. جرقه‌ای که آتش به پا کرد. آتشی که هنوز شعله‌ور است و هواداران بعد از این دربی، بار دیگر بر آن دمیدند. آتشی که وجود پرسپولیس را گرم می‌کند و رقیبان را می‌سوزاند.

اکنون زمانه غوغای دیگری است. غوغایی که با اتحاد همه پرسپولیسی‌ها به راه افتاده است. اکنون همه ما فقط به گلات فکر می‌کنیم و در روزهای باقی‌مانده از لیگ، حمایت‌ها را صدبرابر خواهیم کرد. این پرسپولیس باید با همین حمایت‌ها و تلاش جانانه مربیان و بازیکنانش قهرمان شود چون شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه