Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:54:07 GMT

روند اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۴۶۴

روند اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ، سعید ابیت در نخستین دوره آموزشی گردشگری کشاورزی گفت: این طرح در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورز ی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص توسعه گردشگری کشاورزی اجرا می‌شود.

 وی اظهار داشت: گردشگری کشاورزی یکی از انواع گردشگری مبتنی بر فعالیت‌های کشاورزی است که در جهت ایجاد درآمد ثانویه برای تولیدکنندگان زیر بخش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین دومین استان در سطح کشور است که اقدام به برگزاری دوره آموزشی گردشگری کشاورزی در راستای اجرایی نمودن این طرح کرده است.

  گفتنی است، در این دوره آموزشی که بصورت وبیناری و در سطح ملی برگزار شد کارشناسان دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی، اساتید دانشگاه و فعالان بخش گردشگری کشاورزی به تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها سازمان جهانی گردشگری کشاورزی استان قزوین اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهانی گردشگری کشاورزی استان قزوین سازمان جهانی گردشگری کشاورزی استان قزوین اراضی کشاورزی گردشگری کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن