Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز دوشنبه بیست و هشتم تیر ماه ۱۴۰۰ از دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر،کشف و جمع آوری مایترهای غیرمجاز و جمع  کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم حکایت دارد.

 

سوخت قاچاق به اصفهان نرسید

 سرهنگ بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهارکرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح کنترل تانکر‌های سوخت رسان به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  در بررسی مدارک، حمل بار قاچاق کالا محرز شد و راننده خودرو اعلام کرد محموله را از مبدا تهران به مقصد اصفهان جهت فروش بارگیری کرده است.

سرهنگ اسماعیلی با بیان این که کارشناسان  نوع سوخت را گازوئیل اعلام کردند،عنوان کرد:با هماهنگی قضایی تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم گسیل و پس از تخلیه، مقدار آن را ۶ هزار و ۵۰ لیتر به ارزش تقریبی ۷۲۷ میلیون ریال عنوان کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان تحویل و برای وی قرار قانونی مناسب صادر شد.

دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۱ کیلو تریاک

سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم  از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی خبر داد.

او گفت: در این طرح تعداد ۷ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین دستگیر شدند و در مجموع مقدار  ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان و با قرار مناسب روانه زندان شدند که این اقدام موجب رضایت مردم منطقه شد.

کشف ماینر های غیرمجاز


سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: مأموران فرماندهی انتظامی قائم (عج) در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، یک منزل مسکونی را در این رابطه شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

او افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی های صورت گرفته ۴  دستگاه ماینر غیرمجاز که روشن و در حال استخراج ارز دیجیتال بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را حدود یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نیروی انتظامی قم فرمانده انتظامی شهرستان قم قضایی استان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت