Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:58:17 GMT

کشته شدن ۱۵ عضو گروه تروریستی الشباب در سومالی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۷۲۸

کشته شدن ۱۵ عضو گروه تروریستی الشباب در سومالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سومالی امروز دوشنبه اعلام کرد که در عملیات امنیتی علیه عناصر الشباب در روستاها و شهرک‌های منطقه جوبا السفلی واقع در جنوب این کشور، ۱۵ عضو این گروه تروریستی کشته شدند.

رادیو ارتش سومالی به نقل از این یک منبع امنیتی گزارش کرد که نیروهای یگان ۱۶ نیروهای ویژه عملیات امنیتی در روستاها و شهرک‌های تحت سیطره عناصر الشباب در منطقه جوبا السفلی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات ۱۵ عضو الشباب کشته و مخفیگاه‌های عناصر الشباب که از آن برای اجرای عملیات‌های تروریستی استفاده می‌کنند، تخریب شد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، گروه تروریستی الشباب هنوز به این عملیات واکنش نشان نداده است.

گروه تروریستی الشباب از سال ۲۰۰۸ در تلاش برای براندازی دولت مشروع سومالی است و از آن زمان تاکنون عملیات‌های تروریستی زیادی را در موگادیشو و دیگر شهرهای سومالی انجام داده و شمار زیادی از افراد قربانی این حملات شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: الشباب سومالی ارتش سومالی گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی