Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:57:44 GMT

حیرت مرکل از میزان خرابی‌های سیل در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۷۹۳

حیرت مرکل از میزان خرابی‌های سیل در آلمان

به گزارش تابناک به نقل از بی بی سی، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، گفته که از بزرگی سیلی که در آلمان جاری شده بهت‌زده است. سیلی که تصور می‌شود در آلمان و بلژیک موجب کشته شدن ۱۸۸ نفر شده است.

 ۱۵۷ نفر در آلمان کشته شده و ۳۱ نفر هم جانشان را در بلژیک از دست داده‌اند. هزاران نفر هم گم شده بودند که حالا خبر آمده گروهی از آن‌ها پیدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکل که برای بازدید از مناطق سیل‌زده به غرب کشورش رفته بود با نجات‌یافتگان و امدادگران وارد گفتگو شد.

باران‌های عظیم هنوز در حال خرابی‌های بیشتر در مناطق جنوبی آلمان و اتریش است.

در اتریش، نیرو‌های امدادی مردم را از خانه‌هایشان در منطقه سالزبورگ نجات می‌دهند. خیابان‌های یکی از شهر‌های این منطقه زیر آب فرو رفته است. یکی از مسئولان آتش‌نشانی در وین، پایتخت اتریش، گفته است که در جریان یک ساعت بارش در شنبه شب، به اندازه کل هفته گذشته باران بر این شهر باریده است.

سیل در آلمان

در منطقه شمالی باوریا، یک نفر بر اثر بارش سنگین جان از دست داد. خیابان‌ها و زیرزمین خانه‌ها در این مناطق پر از آب شده بود.

مقام‌های آگاه می‌گویند که در غرب آلمان، سد «اشتاین‌باختال» هنوز در وضعیت خطر قرار دارد. این سد در غرب شهر بن واقع شده است. ساکنان این منطقه، خانه‌هایشان را که در مسیر سد است، ترک کرده‌اند.

مشکل از نظر اروپایی‌ها تغییرات آب و هوایی زمین است. آن‌ها می‌گویند سیل در کشور‌های سوئیس، لوکزامبورگ و هلند هم به همین دلیل است.

 

به گفته متخصصان، گرمایش زمین باعث شده که احتمال بارندگی‌های بزرگ، بیشتر شود. از زمان انقلاب صنعتی دمای زمین ۱.۲ سانتی‌گراد افزایش یافته است.

مرکل گفت: «جهان باید با سرعت بیشتری به جنگ با تغییرات اقلیمی برود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا حمیدرضا صدر بحران آب خوزستان اصغر فرهادی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مناطق سیل زده بحران آب طالبان موج پنجم کرونا حمیدرضا صدر بحران آب خوزستان اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • حیرت آهنگران از مداحی‌ با «جدی می‌فرمایید»
  • ببینید | حیرت آهنگران از مداحی‌ با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم