Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@13:56:58 GMT

فلیپ کارت راهش را از آمازون جدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۸۲۰

فلیپ کارت راهش را از آمازون جدا کرد

کمیسیون رقابت هند تصمیم دارد درباره نقض قوانین آنتی تراست در آمازون و فلیپ کارت تحقیق کند. فلیپ کارت از دادگاه خواسته تا شیوه تحقیق آن متفاوت از آمازون باشد.

کمیسیون رقابت هند در دادگاهی خواستار ادامه تحقیق آنتی تراست درباره آمازون و فلیپ کارت شده است. البته این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند هیچ اقدام خلاف قانونی انجام نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا شرکت فلیپ کارت خواستار آن شده تا شیوه تحقیق آنتی تراست درباره آن با شیوه تحقیق از آمازون متمایز باشد زیرا شواهد علیه دو شرکت بسیار متفاوت است.

به بیان دقیق‌تر، در جدیدترین درخواستی که از سوی فلیپ کارت به دادگاهی در ایالت کارناتاکا ارائه شده، این شرکت ادعا می‌کند کمیسیون رقابت هند و دادگاه شواهد و واقعیات بین پرونده میان دو شرکت را اشتباه گرفته‌اند و به این نکته توجه نکرده‌اند که آنها دو رقیب سرسخت هستند.

این زیرمجموعه وال مارت در هند، ادعا می‌کند کمیسیون رقابت هند قبل از صدور دستور تحقیق آنتی تراست درباره دو شرکت، توافق نامه تجاری آمازون و فروشندگان کالا در پلتفرم این شرکت را بررسی کرده بوده است. حال آنکه این توافقنامه فقط مربوط به آمازون بوده است و شواهد مشابهی درباره فلیپ کارت وجود ندارد.

در درخواست ۴۶ صفحه‌ای فلیپ کارت به دادگاه آمده است: اتهامات و شواهد علیه شرکت که پیش روی کمیسیون رقابت هند قرار دارد، از لحاظ کیفی با شواهد علیه آمازون متمایز هستند. کمیسیون رقابت هند باید شواهد علیه هریک از دو پلتفرم را به طور جداگانه بررسی کند.

پیش بینی می‌شود دادگاه هندی طی چند روز آینده رای خود را صادر کند.

طی سال‌ها قبل فروشگاه‌های فیزیکی ادعا کرده بودند فلیپ کارت و آمازون با ایجاد ساختارهای پیچیده قوانین هند را دور می‌زنند، اما این شرکت‌ها تمام اتهامات را رد کرده بودند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آنتی تراست شواهد علیه فلیپ کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل

در حالی که پیش از این شاهدان عینی علاوه بر حمله انتحاری از تیراندازی نظامیان آمریکایی به سوی مردم خبرداده بودند به تازگی نیز «سی.ان.ان» گزارش داد که بخشی از تلفات ناشی از شلیک بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی اعلام کرد به شواد جدیدی دست یافته است که روایت وزارت دفاع آمریکا از تلفات حمله انتحاری داعش در فرودگاه کابل در سال 1400 را به چالش می‌کشد.

بر اساس این گزارش، ویدئوها و شواهد و شاهدان جدید نشان می‌دهد که بخشی از تلفات مردم در فرودگاه کابل ناشی از تیراندازی‌های گسترده و مستقیم بوده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تحقیقاتش اعلام کرده بود تلفات حمله دو سال پیش داعش در خارج از فرودگاه کابل به دلیل انفجار بوده است و نظامیان آمریکایی فقط سه بار برای هشدار هوایی شلیک کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها در رویداد فاجعه‌بار فرودگاه کابل در 26 آگوست 2021 میلادی 13 نظامی آمریکایی و دستکم 170 غیرنظامی افغان جان خود را از دست دادند.

این شبکه خبری پس از بررسی ویدئوهای جدید ضبط شده توسط یک تفنگدار دریایی و همچنین براساس شهادت ‌10 نظامی دیگر آمریکایی و شاهدان محلی در گزارش خود آورده است تیراندازی‌های متعددی پس از انفجار رخ داده است.

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بودپنتاگون انفجار فرودگاه کابل را بار دیگر بررسی می‌کندعضو کنگره: عدم پاسخگویی بایدن در جریان حمله مرگبار به فرودگاه کابل قابل درک نیست

برخی از پزشکان افغان هم که توسط تماس ناشناس تهدید شده بودند اکنون به سی.ان.ان گفته‌اند که گلوله‌های زیادی را از بدن زخمی‌ها خارج کردند.

یک تفنگدار که به شرط محفوظ ماندن هویتش با سی‌ان‌ان مصاحبه کرده گفته که شاهد شلیک‌ها از جایی بوده که نیروهای آمریکایی در آنجا مستقر بودند.

این گزارش درحالی منتشر می‌شود که پیش‌تر واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد  آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی