Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، سریال «رئیس جمهور موقت» با روایتی از پشت صحنه دسیسه‌های دولتی برای اولین بار از قاب شبکه افق سیما مهمان خانه‌ها خواهد بود.

«رئیس جمهور موقت» در ژانر سیاسی تولید شده و قرار است برای اولین بار توسط رسانه ملی و از دریچه شبکه افق پخش شود.

این سریال سال ۲۰۱۹ در کشور کره جنوبی و به کارگردانی یو جونگ سان تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت اصلی داستان به مسایل اخلاقی اهمیت بسیاری می‌دهد تا جایی‌که حاضر نیست به فساد موجود در دولت کره تن دهد یا در آن گرفتار بماند؛ حتی اگر این موضوع به قیمت کنار گذاشتن او از سیاست تمام شود.

روایت داستان به این نحو است که در بازه زمانی که مقامات عالی رتبه دولتی از جمله رئیس جمهور برای جلسه‌ای دور هم جمع می‌شوند، طی اتفاقی در محل جلسه انفجار بزرگی رخ می‌دهد. در این انفجار بسیاری از مقامات دولتی و رئیس جمهور کشته می‌شوند. در حال حاضر پارک مو جین (جی جین هی) بالاترین مقام دولتی را دارد که زنده مانده است. او این موقعیت را نمی‌خواهد اما باید ۶۰ روز به عنوان رئیس جمهور کشور عمل کند.

این سریال از امشب دوشنبه ۲۸ تیر ساعت ۲۳:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ۵ و ۱۱ و ۱۷ پخش می‌شود.

کد خبر 5261688 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: کره جنوبی شبکه افق رئیس جمهور جشنواره فیلم کن موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم کوتاه آلبوم موسیقی برنامه تلویزیونی اصغر فرهادی سریال ایرانی موسیقی تلفیقی حمیدرضا صدر حوزه هنری اداره کل هنرهای نمایشی سالن سینما ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

 

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش