Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انجام واکسیناسیون برای 34 هزار نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد، گفت: حدود 95 درصد از این عزیزان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دوز دوم واکسن برای 9 هزار جانباز دارای مصدومیت شدید شیمیایی، قطع نخاع، دو چشم نابینا و چند عضو قطع و والدین معظم دو شهید به بالا تزریق شده است.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای 200 هزار جانباز 25 تا 50 درصد و 9 هزار همسر جانباز 70 درصد از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: 60 هزار نفر از والدین معظم شهدا تاکنون دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که از بین این عزیزان برای 50 درصد دوز دوم نیز تزریق شده است. مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به‌منظور تزریق واکسن کرونا برای تمام همسران جانبازان 50 تا 70 درصد و تمام همسران شهدا که مجموعاً 107 هزار نفر را شامل می‌شود، صادر شده است و با ابلاغ این موضوع به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها، تزریق واکسن به این عزیزان نیز بزودی آغاز می‌شود.

تزریق واکسن ایرانی کرونا به جمعی از ایثارگران و جانبازان خراسان‌شمالی به‌روایت تصویر

عباسپور با بیان اینکه تمام جانبازان بستری در آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌های روانپزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این مراکز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: در حال تلاش برای راه‌اندازی یک سایت ویژه تزریق واکسن کرونا به ایثارگران در بیمارستان مصطفی خمینی هستیم تا این عزیزان واکسن خود را بدون مشکل در این مجموعه دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان مدافع حرم جانبازان شیمیایی جانبازان نخاعی جانبازان 70 درصد جانبازان دفاع مقدس ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان مدافع حرم جانبازان شیمیایی جانبازان دفاع مقدس تزریق واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد