Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه رفع موانع تولید در شهرستان تفرش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و در این جلسه به مشکلات چند شرکت تولیدی رسیدگی شد.

در زمینه مکان یابی ناحیه صنعتی رودبار مصوب شد چند محل پیشنهادی بررسی و در جلسه‌ای با شرکت‌های آب، برق و گاز مناسب‌ترین محل انتخاب شود و شرکت شهرک‌ها مطالعات و عملیات اجرایی آن را شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شد رسیدگی و صدور حکم پرونده خلع ید شرکت پوشاک آرمیکا خارج ازنوبت در دادگستری انجام شود.

مصوب شد ۵ زمین که در شهرک صنعتی به بهره برداری نرسیده از سوی دستگاه قضایی فسخ قرارداد شده و زمین‌ها به شهرک صنعتی تحویل داده شود تا د رمزایده غیر از افراد فعلی واگذار شود.

همچنین مصوب شد پساب خانگی مجتمع خورجین گستر با هماهنگی آب و فاضلاب به صورت موقت و متناسب با ظرفیت‌های موجود به شرط آنکه فقط دو مخزن باشد به پساب شهری متصل شود.

برای بررسی میزان خسارت به قنات منصوریه مقرر شد کمیته‌ای با شرکت شهرک‌ها جهاد و آب منطقه‌ای، ثبت و محیط زیست تشکیل شود و علت را ریشه یابی کنندو فرمانداری هم مساعدت لازم را انجام داشته باشد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان تفرش موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار