Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر درجریان سفر به خوزستان و بازدید از برخی مناطق بحران‌زده این استان، اعلام کرد ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل تمام روستاهای دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح‌های آبرسانی دراین روستاها اعتبار ویژه اختصاص میدهد.

به گزارش «تابناک» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز به همراه جمعی از مدیران ومعاونان این مجموعه با سفر به خوزستان وحضور در برخی روستاها و مناطق بحران‌زده، ضمن بازدید با مردم این شهرستانها و روستاها به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر درحاشیه این سفر با اشاره به تصمیمات ستاد اجرایی فرمان امام برای حل سریع‌تر معضلات خوزستان گفت:در خوزستان 702 روستا وجود دارد که با بحران و تنش آبی روبرو است. در روزهای اخیر تصمیم گرفته بودیم که مشکل آب 471 روستا را با کمک آبفای استان حل کنیم.

وی افزود: امروز و درجریان بازدیدی که ازاین مناطق داشتم دیدم اوضاع واقعا برای مردم قابل تحمل نیست و تصمیم گرفتیم که برای حل مشکل تأمین آب تمام 702 روستا ، ستاد اجرایی فرمان امام ورود کند و جمعا 350 میلیارد تومان برای حل این مشکلات اعتبار با مشارکت آبفا اختصاص یابد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مدت زمان با اشاره به زمان‌بر بودن اجرای این طرح‌ها گفت: تمام این طرح‌ها ظرف 4-5 ماه و نهایتا تا پایان سال به اجرا درمی‌آیند اما برای حل موقت مشکل مردم تصمیم گرفتیم که 100 دستگاه تانکر آب و 100 عدد منبع آب به این روستاهای دچار تنش آبی اعزام کنیم که تا این لحظه 50 دستگاه تانکر مستقر شده‌اند.

مخبر خاطرنشان کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به دامدارانی که دراین بحران ، دام‌های سنگین خود رااز دست داده‌اند نیز دام سنگین اهدا خواهد کرد که جزئیات آن را پس از جلسه امروز با مقامات استان و اعلام دقیق آمار استانداری ، متعاقبا به اطلاع مردم خواهیم رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا حمیدرضا صدر بحران آب خوزستان اصغر فرهادی مخبر ستاد اجرایی خوزستان بحران آب طالبان موج پنجم کرونا حمیدرضا صدر بحران آب خوزستان اصغر فرهادی ستاد اجرایی فرمان امام برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی

‌مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد و بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عنوان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی مطرح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی و شرکت‌های خدماتی در حالت آماده باش باشند.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن و وسایل ارتباطی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6097254

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب