Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرض کنید بهترین، با کیفیت‌ترین، کارامدترین و ارزان ترین! محصول را در حیطه کاری خود تولید کرده‌اید، چگونه می‌توان آن را با موثرترین شیوه به فروش رساند؟ جواب این سوال سال‌هاست که پیدا شده و از همه آزمون‌ها نیز سربلند بیرون آمده است. تبلیغات! هیچ روشی به اندازه تبلیغات  در فروش و آگاه‌سازی مخاطب از یک محصول موثر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمک تبلیغ، دیگران را از کالا یا سوژه مورد نظر خود با خبر کرده و شروع به ارائه خدمات می‌کنیم. اما در دنیای امروز هزینه تبلیغات چندان ارزان نیست و بعضی از تکنیک‌های آن فقط با صرف هزینه بسیار بالا قابل دسترس است. در این مقاله قصد داریم چند روش مشهور تبلیغات برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین را بررسی کرده و ارزان‌ترین روش تبلیغات را معرفی کنیم.

گوگل ادوردز؛ یک روش تبلیغاتی موثر و گران قیمت برای کسب و کارهای آنلاین

با گسترش اینترنت و تاثیر آن روی جوانب گوناگون زندگی، کسب و کارهای آنلاین نیز توسعه بسیار خوبی پیدا کردند. فروشگاه‌های آنلاین برای فروش انواع و اقسام کالاها شروع به‌کار کرده و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده شده است. محل اصلی دیده شدن این مشاغل در موتور جستجو گوگل بوده و صفحه اصلی آن شاهراه حیاتی جذب مشتری است. همه کسب و کارها برای رسیدن به رتبه‌های بالا گوگل در تلاش هستند و از تکنیک‌های مختلف مانند سئو استفاده می‌کنند. سایت‌های اینترنتی با کمک آپشن‌هایی مانند ثبت نام با شماره موبایل در سایت های وردپرس به کمک افزونه دیجیتس در حال جمع اوری سرنخ برای بازاریابی پیامکی هستند و با افزایش مخاطبین سایت و کاربران سایت قدرت رسانه این بیشتری پیدا می کنند. اگر شما هم سایت خود را با وردپرس ایجاد کرده اید پیشنهاد می کنیم از افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس برای عضویت آسان کاربران در سایت خودتان استفاده کنید تا تعداد اعضا و در نهایت مشتریان به القوه شما بیشتر شود.

اما کمپانی گوگل با ایجاد خدمات گوگل ادوردز و دریافت مبلغ بالایی، اجازه نمایش سایت را در رتبه‌های برتر صفحه اول نتایج جستجو می‌دهد. تبلیغ‌دهنده در این شیوه به ازای هر کلیک کاربران باید مبلغی را پرداخت کند. بنابرین استفاده از سرویس گوگل ادز برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نوپا با سرمایه اندک اصلا مناسب نیست اما یک شیوه برای تست ایده خودتان است تا متوجه شوید که ایا واقعا این ایده کاربردی است یا نه !

همچنین در بخش تبلیغات آنلاین افزونه های پیامکی زیادی وجود دارد که در اتوماتیک سازی فرایند فروش به شما بسیار کمک می کنند مثلا افزونه اتومیشن پیامکی یکی از افرونه های بسیار جذابی است که توسط پنل پیامکی فراز اس ام اس توسعه داده شده است و می توانید برای ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک های اتوماتیک بر اساس زمان ثبت نام یا خرید کاربر استفاده کنید.

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی؛ شانس دیده شدن در صفحات مجازی

یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغاتی که در چند سال گذشته رواج پیدا کرده است، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و یوتیوب است. از این روش برای هر دو کسب و کار آنلاین و آفلاین می‌توان استفاده کرد. معمولا در این شیوه با تهیه یک ویدئو کوتاه از خدمات یا محصولات، آن را در اختیار یک اینفلوئنسر پر مخاطب قرار می‌دهند تا در پیج او دیده شود. یکی از مشکلات این نوع از تبلیغات، تعداد بالا تبلیغ پیج میزبان در یک روز است. به طوری که بسیاری از مخاطبین به راحتی از کنار این نوع از محتوا می‌گذرند و حوصله صرف اندک زمانی را برای آن ندارند. مانند زمانی است که تعداد اس‌ام‌اس‌های قلابی بالا رفته و از ترس ویروس پیامک‌ها دریافت اس‌ام‌اس تبلیغاتی را مسدود می کنیم. ناگفته نماند قیمت این نوع از تبلیغات با توجه به تعداد فالوورهای صفحه میزبان تعیین می‌شود که معمولا قیمت بالایی را دریافت می‌کنند. شما با خرید سامانه پیامکی می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و در متن پیامک لینک اینستاگرام خود و شبکه های اجتماعی را قرار دهید اگر با نحوه قراردادن لینک شبکه های اجتماعی در متن پیامک به گونه ای که لینک آبی و قابل کلیک باشد آشنا نیستید پیشنهاد می شود مقاله نحوه قرار دادن لینک در متن پیامک را مطالعه نمایید تا بتوانید برای شبکه های اجتماعی خود به صورت موثر تبلیغ نمایید.

سرویس پیامک تبلیغاتی؛ ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه تبلیغات

پیامک از زمان ظهور تا کنون یکی از ساده‌ترین و موثرترین شیوه‌های تبلیغات یا اطلاع رسانی بوده‌ است. با کمک این شیوه به سادگی می‌توان از تبلیغات ارزان قیمت و کارامد استفاده کرده تا مخاطب خود را از کالا، محصول و خدمات خود آگاه کرد. هر چند در چند سال گذشته استفاده افراطی از سیستم تبلیغ پیامکی باعث شد تا بسیاری از مردم شروع به مسدود کردن دریافت پیامک تبلیغاتی کنند، اما استفاده از سرویس خط اختصاصی، به راحتی پیامک مورد نظر کارفرما ا به دست مخاطبین خواهند رساند.

با استفاده از این روش امکان دریافت پیامک نیز برای مالک کسب و کار وجود خواهد داشت تا با مراجعه به پنل شخصی خود اس‌ام‌اس‌ها را چک نماید. اما یک ویژگی عالی دیگر این سیستم این است که در صورت مشغله زیاد کارفرما و نداشتن زمان برای پاسخگویی یا بررسی پیامک‌های دریافتی، امکان دایورت پیامک نیز وجود دارد. به همین سادگی همه اس‌ام‌اس‌ها به شماره موبایل کارفرما هدایت خواهد شد تا با خیال راحت در جریان محتوای آ‌ن‌ها باشد.

بنر و یا بیلبورد؛ یک تکنیک قدیمی برای سطح شهر

استفاده از بنرها و بیلبوردها از قدیمی‌ترین تکنیک‌های تبلیغات است که همچنان مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان و اهالی بازار است. برای بهتر دیده شدن در این روش باید از بهترین تابلوها در شلوغ‌ترین معابر شهری استفاده کرد که البته قیمت بسیار بالایی هم خواهند داشت. بیلبوردها برای کسب و کارهای بزرگ‌تر که بودجه خوبی را برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند روش مناسب‌تری خواهند بود. در حالیکه کسب و کارهای کوچک آنلاین و آفلاین توان پرداخت این میزان هزینه را نخواهند داشت و ریسک موثر بودن آن برای این جنس از کسب و کار اصلا ارزشمند نیست.

پخش تراکت؛ سنتی‌ترین شیوه تبلیغات

پخش تراکت یکی دیگر از شیوه‌های تقریبا قدیمی و البته سنتی تبلیغات است که بیشتر در میان کسب و کارهای آفلاین رواج دارد. در این روش تعداد بالایی از تراکت با محتوای مورد نظر صاحب کسب و کار آماده شده تا توسط یک یا چند نفر در سطح شهر پخش شوند. تا مدت‌ها قبل از رواج پیامک و اینترنت، پخش تراکت یک تکنیک موثر و مهم محسوب می‌شد، ولی هر چه بیشتر می‌گذرد این روش قدیمی‌تر و از تاثیر آن کاسته می‌شود. از طرف دیگر صرف نیروی انسانی و بالا بودن حجم کاغذ مصرفی برای پخش تراکت چندان مقرون به صرفه و ارزشمند نیست.

خرید پنل اس م اس برای ارزان‌ترین روش تبلیغات از فراز اس‌ام‌اس

در این مقاله چند روش مهم و پر طرفدار تبلیغات کسب و کارهای آنلاین و آفلاین را بررسی کردیم. هر روشی برای هر کسب و کاری مناسب نیست و باید با توجه به میزان توسعه هر کاری و بودجه تعیین شده برای تبلیغات، از روش‌های مختلف استفاده کرد. اما سرویس پیامک تبلیغاتی با قیمت مناسب خود وجه اشتراک همه کسب و کارها برای تبلیغ است. این شیوه برای هر کسب و کاری موثر و کارامد است و سریع‌ترین تکنیک برای برقرای ارتباط با مشتری است. برای تبلیغات آنلاین سامانه پیامک فراز اس ام اس افزونه ووکامرس بسیار زیادی را توسعه داده است که به شما در بازاریابی آنلاین کمک می کند

فراز اس‌ام‌اس با تمرکز بر سه محور ارسال پیامک انبوه، ارائه خدمات پیامکی برای وب سرویس و نمایندگی پنل اس ‌ام‌ اس آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. با مراجعه به سایت فراز اس‌ام‌اس از جدیدترین مقالات این حوزه با خبر شده و نسبت به خرید انواع پنل پیامکی با گزینه‌های متعدد اقدام نمایید. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره رایگان وارد سایت www.farazsms.com شوید و با شرکت رسمی زرین ارتباطات آسیا برای تبلیغات پیامکی تماس بگیرید.

منبع: فردا

کلیدواژه: تبلیغات بازاریابی پنل پیامک کسب و کارهای آنلاین برای کسب و کارهای شبکه های اجتماعی آنلاین و آفلاین پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات روش تبلیغات ارزان ترین برای تبلیغ پخش تراکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص برنامه‌های فضایی کشور گفت: سند ۱۰ ساله توسعه صنعت فضایی کشور سال قبل تصویب شده است و آقای رئیس جمهور آن را ابلاغ کردند.

وی افزود: ما برنامه‌های مورد نظر خود را در حوزه‌های مختلف از جمله بخش ماهواره‌های مخابراتی و سنجشی را دنبال می‌کنیم. همین طور ساخت ماهواره‌های متعدد را در دستور کار داشته، ضمن آنکه در حال حاضر ساخت چندین ماهواره متغیر را پی‌گیری می‌کنیم.

زارع پور در ادامه متذکر شد: دوستانی که متولی حوزه پرتابگرها هستند، پرتابگرهای خود را یکی پس از دیگری تست می‌کنند و در این بخش از حوزه‌ها فناوری‌های ما نیز تثبیت شده است که ان شاالله بتوانیم و شاهد باشیم که صنعت فضایی بیش از گذشته شاهد رشد و پیشرفت آن باشد و جایگاه مناسبی که شایسته جمهوری اسلامی است ایران است به آن برسیم.

فضای فعالیت برای کسب و کارها در پیام رسان‌های داخلی فراهم شده است

بهزارع پور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص میزان رشد کسب و کارهای کشورمان در استفاده از سکوهای پیام‌رسان داخلی گفت: تا دو سال قبل ظرفیت لازم در سکوهای داخلی و برای کسب و کارهای داخلی خیلی مانند آنچه که امروز فراهم است، وجود نداشت. مهم‌ترین دلیل آن نبود مخاطب کافی در پیام رسان‌های داخلی بود.

وی‌افزود: از یک سال و نیم گذشته مخاطبین شبکه‌ها و پیام رسان‌های داخلی بعضاً تا ۵، ۶ و حتی ۸ برابر افزایش یافته است. این افزایش شامل افزایش کاربران روزانه و نیز کاربران ماهانه است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: قطعاً آنچه را که کسب و کارهای اقتصادی می‌خواهند، آن است که در هر پیام رسانی مردم حضوری جدی داشته باشند، موضوعی که در حال حاضر و در یک سال و نیم گذشته فراهم شده است.

زارع‌پور ادامه داد: می‌توان گفت زمینه لازم برای فعالیت کسب و کارها و سکوهای داخلی بیش از گذشته فراهم شده است و دولت در سال گذشته آئین‌نامه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن و در حمایت از کسب و کارهای اقتصاد سکوهای دیجیتال، یک بسته حمایتی تعریف کرد، که بندهایی از آن اجرا شده و بقیه بندها در حال پیگیری است.

وی در خصوص معافیت‌های مالیاتی کسب و کارهای حاضر در پیام‌رسان‌های داخلی اذعان کرد: یکی از بندهایی که دو سال است در قانون آمده است معافیت مالیاتی این کسب و کارها است، به گونه‌ای که کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند دو سال از پرداخت مالیات معاف شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این قانون در سال ۱۴۰۲ اجرا شد و برای بودجه سال ۱۴۰۳ هم در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه طبق آن آئین نامه دستگاه‌های مختلف وظایفی دارند که در حال اجرای آن هستند.

کد خبر 5957065

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود