Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دبیر انجمن صنایع فرورده‌های لبنی ایران امروز در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رفع بلاتکلیفی واحدهای تولید لبنی شدند. انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی در این نامه بیشتر به عدم افزایش قیمت محصولات لبنی پس از تصمیم شورای قیمت‌گذاری برای افزایش قیمت شیرخام به 6 هزار و 400 تومان تاکید کرده و خواستار تصویب و افزایش قیمت جدید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:

پس از گذشت چهارماه از آغاز سال 1400 و مکاتبات مکرر و برگزاری جلسات متعدد و متضرر شدن واحدهای لبنی از عدم تعیین تکلیف قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی، امنیت شغلی و معیشت صدها هزار کارگر و خانواده‌هایشان به مخاطره افتاده است.

مسئولین محترم با بلاتکلیف نگه داشتن قیمت‌گذاری شرکت‌های تولید لبنی را به ورشکستگی سوق داده و با بی‌توجهی به قانون تجارت چه مصیبت‌ها که بر سر تولیدکنندگان این کشور وارد نیاورده‌اند. لذا چنانچه سریعاً قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی تصویب و ابلاغ نگردد، بالاجبار واحدهای لبنی عضو این انجمن با تعامل کامل با دامداران براساس قانون تجارت رفتار و به صورت توافقی با قیمت مرضی‌الطرفین اقدام به خرید شیرخام نموده و فرآورده‌ لبنی خود را براساس دستورالعمل قیمت‌گذاری کالاهای تولید داخل مورخ 25 مرداد 89 قیمت‌گذاری و عرضه خواهند نمود.

مسئولیت و عواقب این امر مستقیما متوجه مسئولین دولتی است که با وقت‌کشی و با امروز و فردا کردن موجبات ضرر و زیان شرکت‌های تولیدی لبنی را فراهم ساخته‌اند. ضمنا شرکت‌های لبنی عضو این انجمن رأساً پاسخگوی صحت و سقم قیمت‌گذاری و عرضه کالاهای تولیدی خود براساس دستورالعمل فوق‌الذکر در قبال سازمان‌های نظارتی خواهند بود. این تصمیم طبق مصوبه یک هزار و دهمین جلسه هیأت مدیره انجمن مورخ 28 تیرماه 1400 اتخاذ و جهت آگهی و اطلاع‌رسانی ارسال می‌گردد. 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا باکری دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی قیمت جدید فرآورده های لبنی قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل