Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی تمام شهرهای قرمزو نارنجی مستقر هستند و علاوه بر اعمال قانون به شکل فیزیکی، دوربین های سطح جاده ها و مبادی شهرها نیز درباره خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام‌شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هادیانفر افزود: به همکاران راهور تاکید شده تا هموطنان را برای انصراف از سفر توصیه کنند اما در صورتی که فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون صورت می‌گیرد و خودروی متخلف یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: برابر با اعلام وزارت کشور، تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند، لغو و ترددها ممنوع است.

وی افزود: هموطنان به استان های گیلان، مازندران، قزوین، غرب استان البرز، جنوب استان تهران و شرق دو استان البرز و تهران به هیچ عنوان سفر نکنند. چرا که در مبادی خروجی این استان‌ها اعمال قانون صورت می گیرد.

تردد بین شهری در استان‌های تهران و البرز مانعی ندارد

هادیانفر گفت: از آنجا که در اجرای محدودیت و ممنوعیت ها تهران، کرج، شهریار، ورامین و دماوند یکپارچه دیده شده است، تردد بین‌شهری در استان های البرز و تهران بلامانع است.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه تاکید شده تا روسای پلیس راهور در استان های شمالی و شرقی استان البرز و تهران از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به این استان ها جلوگیری کنند و همچنین از ورود و خروج خودروی شهرهای قرمز به سایر شهر یا استان ها جلوگیری کنند. در غیر اینصورت رانندگان یک میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.

به گفته این مقام مسئول، ضمن حضور ماموران پلیس راهور در مبادی خروجی استان های تهران و البرز و شهرهای قرمز، دوربین ها نیز تخلفات را ثبت می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در پایان گفت: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و در تمام شهرهای کشور اجرا می شود.

کد خبر 615564 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران سفر جاده اعمال قانون پلیس راهور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت