Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان گفت: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت‌های موجود، فوتبال را به صورت یکپارچه گسترش می‌دهد. صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک ارزشمند است و حیف است استانی همچون همدان با توجه به نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت‌های مناسبی در این حوزه دارد، تاکید کرد: صوفی که برای چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان انتخاب شد، به واسطه شهردار بودن و کسب اکثریت آرا مسؤولیتی بسیار سنگین در پیش دارد. همدان به عنوان کلانشهری مهم و تاریخی با ظرفیت بسیار، می‌تواند مرکز استعدادیابی غرب کشور باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم. همدان ظرفیت بالایی دارد که با توجه به بعد جمعیتی غرب کشور و نزدیکی به پایتخت، این استان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب ایران تعیین شود. مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه اندازی شد.

عزیزی خادم اظهار داشت: با برنامه ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می‌شود و با انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، استعدادهای این استان و غرب ایران شکوفا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان دیده می‌شود، حداکثر توان خود را به کار گرفتیم تا در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام برمی‌داریم. باید در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه‌ای برای صعود به جام جهانی متحد شویم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازمی‌گردد و این موضوع باعث هموار شدن رسیدن به اهداف و برنامه‌های فدراسیون می‌شود. امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم. امیدواریم با صعود تیم شهرداری همدان به لیگ فوتبال دسته یک، فوتبال این استان هم متحول شده و به واسطه آن فوتبال غرب کشور متنفع شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خداداد عزیزی فدراسیون فوتبال ایران مرکز استعدادیابی فدراسیون فوتبال غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است هنوز جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی از مدیران نیز بدون توجه به این موضوع سکوت کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ما چیزی جز رقابت بین این دو نفر نمی‌بینیم و هر تیمی گاف بدهد قطعاً تیم دیگر جایش را می‌گیرد. باید دید کدام‌یک از آنها شرایط خوب‌شان را حفظ می‌کنند. مسلماً بار استرس و فشار روی استقلال بیشتر از پرسپولیس است. امیدوارم این رقابت همینطور پیش برود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد، به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: حسم می‌گوید یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدارهای پیش رو گاف می‌دهد و اینطور نیست که هر چهار بازی‌شان را ببرند. هم استقلال ممکن است گاف بدهد و هم پرسپولیس. یکی از این دو تیم در چهار بازی باقیمانده گاف می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور بانوان به تسنیم گفت: اینها تصمیم‌هایی است که اعضای کمیته انضباطی گرفته‌اند و تخصصی ندارم که نظر بدهم. حتماً اتفاق‌هایی افتاده است که چنین آرایی داده‌اند. خدا را شکر که حداقل بانوان حضور دارند و می‌توانند بازی‌ها را ببینند.

عزیزی راجع به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: هنوز سایه جادوگری را فوتبال در می‌بینم. در گذشته با این قضیه برخورد داشتم و دیده بودم و هنوز در لیگ ما جادوگری وجود دارد و به اصطلاح خودشان دنبال در آوردن کار هستند. بوی جادوگری در فوتبال ایران را حس می‌کنم! فوتبال ما سال‌هاست که گرفتار چنین موضوعاتی شده و زمانی که خودم بازی می‌کردم از نزدیک لمس کردم. نمی‌دانم چرا یکسری از مدیران ما خبر دارند که کارهای جادوگری انجام می‌شود، ولی حرفی درباره‌اش نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند. این مدیران می‌دانند چه اتفاقاتی در تیم‌های‌شان می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟