Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان رفاه،خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران با همکاری مجمع خیرین مناطق ۲۲ گانه تهران،  در قالب پویش اجتماعی مهربان به دنبال تسهیل امر ازدواج به عنوان سنت حسنه‌اسلامی برای جوانان تهرانی است.

به گزارش ایسنا،سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ایام مبارک ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا (س) و همچنین پیش رو بودن اعیاد قربان و غدیر گفت : یکی از اهداف مهم سازمان، ترویج ازدواج آسان، این سنت حسنه‌ی اسلامی است و در همین راستا پویش مهربان، با تأمین جهیزیه و  اقلام اولیه زندگی برای صدها زوج تهرانی و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به آنان، یاریگر بسیاری از جوانان است تا به دور ازتشریفات اضافی، زندگی شادی را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش سایت شهر، حسینی همچنین با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای پیش از ازدواج به زوج های جوان، افزود: تهیه جهیزیه و ملزومات زندگی مشترک تنها دلیل داشتن یک زندگی موفق و پایدار نیست، بلکه تجربه ثابت کرده انجام مشاوره پیش از ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی ، بر ایجاد و ساختن یک زندگی پایدار بسیار تاثیرگذارتر است، لذا با توجه به این دیدگاه،  ۶ کلینیک مشاوره دارای صلاحیت در نقاط مختلف شهر تهران به صورت داوطلبانه تا تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ (عید سعید قربان) و با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی و استحکام بنیان خانواده، به زوج های تهرانی، خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می‌نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران جهيزيه خدمات مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد