Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری رویداد هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه توسط روابط عمومی به مدت پنج روز به‌صورت مجازی و برای آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها با ظرفیت، توان و ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چگونگی شرکت در این رویداد، تصریح کرد: داوطلبان و علاقمندان، از شنبه دوم تا چهارشنبه ششم مردادماه می‌توانند از طریق سامانه وبینار بهشتی دانشگاه، براساس زمانبندی مشخص شده در روز و ساعت مقرر در رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به مشارکت فعال دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه دراین رویداد اظهار کرد: در هفته درهای باز دانشگاه، ۲۱ دانشکده و پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، توسط اعضای هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی آن واحد به داوطلبان معرفی خواهند شد و متقاضیان ورود به دانشگاه، می‌توانند سوالات خود را با برگزار کنندگان رویداد، مطرح کنند.

رئیس اداره روابط عمومی از تهیه بروشور معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها خبر داد و تاکید کرد: بروشور معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با واحدها و رشته‌های دانشگاه، توسط روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهیه و در وبسایت دانشگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کد خبر 5261392 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی کنکور سراسری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره بین المللی فارابی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مهارتی توزیع کارت کنکور اعضای هیات علمی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون تولیمو دانشگاه شهید بهشتی پژوهشکده ها روابط عمومی دانشکده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»