Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:14:58 GMT

موفقیت در سرخطی با سرور مجازی بورس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۰۰۳

موفقیت در سرخطی با سرور مجازی بورس

شاید برای شما زیاد اتفاق افتاده که خواستار خرید یا فروش سهمی در بازار بورس باشید ولی پس از ثبت سفارش جایگاه خوبی کسب نکنید و انتهای صف خرید یا فروش قرار بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای افزایش شانس شما برای خرید یا فروش سهم در صف های خرید و فروش بازار بورس ارائه دهیم.

 

عوامل موثر بر موفقیت در سرخطی کارگزاری مناسب :

انتخاب یک گارگزاری مناسب یکی از عوامل بسیار پر اهمیت در زدن سرخطی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگزاری که انتخاب می کنید باید دارای زیر ساخت مجهز و با کیفیت و متناسب با تعداد کاربران خود باشد.  شاید فکر کنید که کارگزاری‌های پرمشتری، خدمات بهتری ارائه می‌دهند. اما دیدیم که صد در صد این‌طور نیست. متاسفانه برخی از کارگزاری‌ها با افزایش تعداد مشتریان عملکرد ضعیفی از خود نشان داده‌اند. چون زیرساخت‌های آن‌ها قدیمی شده و متناسب با افزایش تعداد کاربران، زیرساخت‌هایشان بهبود نیافته است. پس حتما قبل از انتخاب کارگزاری بسیار تحقیق کنید و از مشتریان آن سوال کنید که کدام یک خدمات بهتری ارائه می دهند. هر چه کارگزاری خلوت تر باشد عملکرد بهتری دارد.

استفاده از ربات و نرم افزارها :

ربات ها یا اتوکلیکر ها نرم افزارها یا کدهایی هستند که شما داخل صفه کارگزاری در تب کنسول کپی می کنید. می توانید عنوان سهم، قیمت، تعدادسهم را مشخص می کنید و سپس تعیین می کنید در چه ساعتی برای شما این سهم را با این مقدار بخرد .
ربات راس ساعت مشخص، اقدام به ارسال سفارش سرخطی شما می کند. دقت این ربات ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. در بعضی اتو کلیکر ها هم با مشخص کردن مختصات نقطه خرید یا فروش و همچنین تعیین تعداد کلیک، فاصله بین کلیک و ساعت شروع و پایان کلیک برای شما بر روی نقطه خرید یا فروش کلیک انجام می دهند.

با توجه به اینکه در سرخطی زدن، زمان مهم ترین فاکتور است. استفاده از ربات سرخطی بخاطر دقت بسیار بالا در حدی که میلی ثانیه و میکروثانیه مد نظرتان را هم می توانید با کارگزاری تنظیم کنید.

سرعت بالا و پینگ پایین به کارگزاری :

از دیگر موارد مهم موثر بر قرارگیری در اول صف، سرعت اینترنت شما است. اطلاعات و داده‌ها برای این که عملی شوند باید راه درازی را طی کنند. پس اگر سرعت اینترنت شما بالا باشد، داده‌ها سریع‌تر به مقصد خواهند رسید و اما اگر اینترنت شما کند باشد و یا پینگ بالایی نداشته باشد، زمان زیادی طول خواهد کشید که اطلاعات ارسال شوند.

برای انجام سریعتر سفارشات، نیاز به پینگ پایینی دارید. هر چه این مقدار کمتر باشد، داده‌های شما سریعتر فرستاده می‌شوند.

چگونه سرعت اینترنت بالا و پینگ پایین داشته باشیم ؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای موفقیت در سرخطی گذشته از نقشی که کارگزاری ها دارند یک قسمت مهم قضیه را ما خودمان می توانیم با داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ پایین و در نتیجه ارسال سریع سفارش کنترل کنیم.

تنها ابزاری که برطرف کننده این نیاز بسیار مهم برای موفقیت در سرخطی می باشد سرور مجازی بورس است. سرور مجازی بورس با منابع قدرتمند و متصل بودن به بستر اینترنت اصلی کشور شانس شما را در زدن سرخطی بسیار افزایش می دهد. در واقع سرخطی زدن بدون استفاده از سرور بورس امکان پذیر نمی باشد و یک معامله گر که واقعا قصد موفقیت در صف های خرید و فروش را در بازار بورس دارد باید حتما از سرور بورس استفاده کند.

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور مجازی بورس یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن، در برج میلاد شهر تهران می باشد که به یک اینترنت پرسرعت با فیبر نوری متصل است. این کامپیوتر ها منابع سخت افزاری بسیار قدرتمندی دارند . شرکت‌های ارائه کننده این مدل سرور مجازی، به شما دسترسی می‌دهند که از هر نقطه از ایران به این سرورها متصل شوید و کمترین پینگ و بالاترین سرعت را به کارگزاری‌ها داشته باشید.

تهیه سرور مجازی بورس

برای تهیه سرور مجازی بورس باید از شرکت های معتبر و با تجربه استفاده کنید. شرکت وب داده با توجه به تجربه ای که در زمینه ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی از تمامی دیتا سنتر های دنیا را دارا می باشد می توا ند با کیفیت ترین سرورمجازی بورس را به شما ارائه دهد . پینگ تمامی سرور های وب داده به کارگزاری ها برابر 1 میلی ثانیه می باشد و از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشند که صد در صد نیاز شما را در زدن سرخطی بر آورده می کند.

شرکت وب داده بر روی تمامی سرورهای بورس خود ضمانت کیفیت و سرعت در نظر گرفته است برای تهیه و خرید یک سرور بورس مناسب می توانید به سایت شرکت وب داده مراجعه کنید  سرور مجازی بورس را از منو سایت انتخاب کرده و پلان مورد نظر خود را انتخاب و بر روی سفارش دهید کلیک کنید. تحویل سرور مجازی بورس در شرکت وب داده بصورت آنی می باشد. آموزش روش اتصال به سرور به همراه لینک ربات ها و نرم افزار اتوکلیکر پیشرفته پس از سفارش از طریق ایمیل ارسال می شود.

همچنین اگر علاقمند به ترید در بازارهای ارز دیجیتال و صرافی های خارجی مانند صرافی بایننس می باشید می توانید از سرور مجازی ترید وب داده که به شما یک آی پی ثابت از کشور مطمئن ارائه می دهد تا با امنیت کامل بدون خطر بلاک شدن در صرافی بایننس به فعالیت بپردازید. 

امیدوارم این مقاله به شما عزیزان برای موفقیت در سرخطی با سرور مجازی بورس کمک کند و با خرید یک سرور بورس بهترین جایگاه را در صف های خرید و فروش کسب کنید.

لینک وب سایت وب داده:

https://webdade.com

خرید سرور بورس:

https://webdade.com/bourse-vps

خرید سرور ترید:

https://webdade.com/trade-vps

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرور مجازی بورس خرید یا فروش شرکت وب داده کارگزاری ها سرور بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با برتری مقابل تایلند میزبان به عنوان قهرمانی دست یابند.

باشگاه استقلال خوزستان نیز موفقیت بزرگ تیم ملی فوتسال ایران را به این شکل تبریک گفت:

کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط تیم ملی فوتسال کشورمان و راهیابی به مسابقات جهانی را به کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل تیم شایسته و قهرمان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشور عزیزمان تبریک عرض می‌نماییم.

این امر و دست‌آورد مهم توسط  شیرمردان،سختکوشان و فرزندان پرتلاش کشور عزیزمان ایران جز غیرت و تعصب ایرانی محقق نمی‌شد.

موفقیت‌های پرتکرار کشور عزیزمان،ایران سربلند و سرافراز در رقابت‌ها و آوردگاه‌های بین‌المللی را از خداوند منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳