Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@08:03:32 GMT

پشت پرده چراغ سبز کی‌روش به عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۱۱۹

پشت پرده چراغ سبز کی‌روش به عراق

فدراسیون فوتبال عراق با دستی پر به سراغ سرمربی سابق ایران رفته و توافق اولیه را کسب کرده است.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره احتمال مربیگری کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان روی نیمکت تیم ملی عراق یکی از رقبای یوزها در انتخابی جام جهانی مطرح شد.

پیش از فدراسیون عراق در زمان حضور کاتانچ یک بار با کی روش وارد مذاکره شد ولی سرمربی پرتغالی پیشنهاد عراقی ها را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدنان درجان وزیر ورزش عراق که یکی از اسطوره های فوتبال این کشور به حساب می آید با توجه به صبغه فوتبالی در یک ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا منابع مالی برای امضای قرارداد با یک سرمربی سرشناس را تامین کند.

در نهایت هفته گذشته الکاظمی نخست وزیر عراق مبلغ ۵ میلیون یورو به عنوان هزینه جذب یک سرمربی خارجی سرشناس را به وزارت ورزش پرداخت کرد.

این بار عراقی ها با دست پر و با پیشنهادی نجومی به سراغ کارلوس کی روش رفتند و طبق گزارش های رسیده از رسانه های عراق مذاکرات با مربی پرتغالی خوب پیش رفته است و طرفین در آستانه توافق قرار دارند.

طبق گزارش های رسیده از  عراق مبلغ جدید پیشنهادی فدراسیون عراق دستمزد سالیانه ۲ و نیم میلیون یورو است که باعث شده تا کی روش وسوسه شود و در آستانه امضای قرارداد دوساله با رقیب ایران قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان عراق کارلوس کی روش انتخابی جام جهانی انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی عراق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران