Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری را یکی از مسیرهای تحقق آرمان‌های حوزه علم و فناوری در کشور برشمرد و از زحمات دکتر وحدت دبیر این کارگروه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی‌ در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری در مورد تشکیل این کارگروه بیان کرد: این کارگروه در راستای هدایت و پیشبرد اهداف حوزه علم و فناوری در کشور شکل گرفته است که امیدواریم همه اعضا نیز در دوره بعد هم با کوله‌باری از تجربیات خوب به پیشبرد امور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رضایت کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری از عملکرد این حوزه را حاصل حضور، تلاش، همفکری، اظهارنظر و دخالت‌های عالمانه دکتر وحدت دبیر کارگروه و سایر اعضا اعلام کرد و افزود: آگاهی من نسبت به مطالب زیادی که شاید از قبل در حوزه فناوری با آنها آشنایی نداشتم، با حضور در جلسات کارگروه حاصل شد. در این مجموعه، جوانان مطلع و با تجربه‌ای حضور دارند که نسل‌های پایین‌تر را در حوزه‌های علم و فناوری تقویت می‌کنند و همه ارکان کشور با حضور نیروهای جوان تلاشگر و مطلع، بهتر از پیش به جلو خواهند رفت.

دکتر غلامی‌ گفت: حتما در آینده همکاران ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این کارگروه به عنوان کارگروهی که در اثرگذاری تلاش‌های علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف مؤثر بوده است، نگاه می‌کنند، چرا که ما شاهد تاثیر کارگروه و حمایت صندوق‌های پژوهش و فناوری در بخش علم و فناوری هستیم.

به نقل از روابط عمومی‌ صندوق نوآوری و شکوفایی، وی تصریح کرد: برای اینکه به تکامل علم و فناوری در جامعه برسیم، کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری را باید به عنوان یکی از مسیرهای تحقق ایده‌ها و آرمان‌های این حوزه و پاسخ به نقدهایی که وجود دارد، تلقی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم صندوق های پژوهش و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه یکشنبه آئین تجلیل از پاسدار معلمان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار شد.

رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آئین تجلیل از پاسدار معلمان استان، ضمن قدردانی از حضور میهمانان، رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

شیدایی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست، اظهار داشت: معلمی به عشق و علاقه برای تعلیم و تربیت نیازمند است و معلم اگر عاشق دانش‌آموز نباشد نمی‌تواند در این مسیر دشوار گام بر دارد، زیرا معلم باید برای دانش‌آموز خود ایثار و از خود گذشتگی کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگی بین سپاه و آموزش و پرورش، تصریح کرد: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود و محسوس است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است که از فرمانده محترم سپاه انصارالحسین (ع) انتظار داریم ظرفیت این اردو را تا حد ممکن افزایش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از حضور و نقش مهم پاسدار معلمان در مدارس استان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین، معلمان در سنگر این جهاد حساس و مهم قرار دارند زیرا دشمن در دقیقه یک شبهه را مطرح می‌کند که نیازمند پاسخگویی از سوی افراد مطلع و آگاه است و بر همین اساس معلم باید همواره آمادگی لازم برای پاسخگویی به دانش آموزان را داشته باشد.

شیدایی گفت: دشمن همواره سعی دارد تا با توطئه و بمباران تبلیغاتی، ذهن نسل آینده ساز کشور را تحت تأثیر قرار دهد تا آنها را از آینده کشور ناامید و مأیوس کند، اما معلمان ما در سنگر تبیین و آگاهی بخشی حضور دارند و شبهات را پاسخ می‌دهند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۲۹ پاسدار معلم (دبیر آمادگی دفاعی مدارس استان) تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097684

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش