Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: پرسپولیس و سپاهان برای ما فرقی ندارند و در بازی فردا برای آبرو و شرافت فوتبال تبریز بازی خواهیم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی از دو هر تیم ببینیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است که اکنون در صدر جدول قرار دارد، اما برای بازی فردا با این تیم برنامه داریم و حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پتانسیل و توانایی‌های خود سعی می‌کنیم از سیستمی استفاده کنیم که بتوانیم از زمین با دست پر بیرون بیاییم. ان‌شاءالله دیدار خوبی باشد و بتوانیم برنده شویم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: در بازی‌های قبلی هم مصدوم داشتیم، اما به این دلیل که نفرات محدودی داریم و نیاز است در هر شرایطی که می‌توانند به ما کمک کنند، سعی داریم از آنها در بازی با پرسپولیس هم استفاده کنیم. البته بعد از چند هفته پشت سر هم که بازیکن محروم داشتیم در این مسابقه بازیکن محروم نداریم. برخی نفرات هم به دلایلی با تیم نیستند و از ماشین‌سازی جدا شده‌اند. به همین دلیل از آنها نمی‌توانیم استفاده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اینکه آیا مالکان جدید باشگاه ماشین‌سازی برای دیدار فردا پاداشی در نظر گرفته‌اند، عنوان کرد: مدیریت باشگاه پاداشی در نظر گرفته است. روز گذشته قربانی سر تمرین آمد و قول داد در صورت پیروزی پاداشی به تیم تعلق خواهد گرفت، ولی شایعاتی بود که از تیم‌های دیگر برای تیم ما پاداش در نظر گرفته شده است، در حالی که اصلاً چنین چیزی نیست. ماشین‌سازی به آن شرایط نرسیده است که تیم‌های دیگر بخواهند برای بازی ما پاداش در نظر بگیرند و برای ما تعیین تکلیف کنند.

اکبرپور ادامه داد: تیم ما در بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کرد و پرسپولیسی‌ها منتظر بودند از این بازی نتیجه بگیریم تا قهرمانی پرسپولیس تا حدی مسجل‌ شود. اکنون هم تیم‌های دیگر دوست دارند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم تا خودشان قهرمان شوند. در حالی که این تیم‌ها هیچ فرقی برای ما ندارند و برای شرافت و آبروی فوتبال تبریز سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ما اسم تیم‌ فرقی ندارد. مقابل پرسپولیس  یا تیم‌های دیگر با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در دیدارهای باقی مانده از آبرو و حیثیت خود دفاع کنیم و نشان دهیم جایگاه ماشین‌سازی قعر جدول نیست و به دلایلی در این جایگاه قرار گرفته است. ان‌شاءالله موفق از زمین بیرون بیاییم.

مالک ماشین‌سازی: برای بازی با سپاهان هم پاداش 2 میلیاردی در نظر گرفته بودیم/ هیچ چیزی را فدای بازی شرافتمندانه نمی‌کنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز پرسپولیس ماشین سازی تبریز پرسپولیس تیم های دیگر ماشین سازی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی