Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید محسن ابوترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم آنلاین البرز با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان ووضعیت قرمز این بیماری ولزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال در ایام عید سعید قربان عرضه دام زنده در استان البرز وجود ندارد. وی افزود: شهروندان در سطح استان البرز می توانند نذورات قربانی خود را از اطراف سه کشتارگاه کرج راک در شهرستان فردیس ،پشت انبار نفت و کشتارگاه سلیمانی در شهرستان ساوجبلاغ ،بعداز پل کردان و کشتارگاه شهرستان اشتهارد در روستای ایپک تهیه کنند و به صورت رایگان در کشتارگاه ذبح نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز با اشاره به اینکه ذبح دام در معابر عمومی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد امسال از قربانی کردن دام زنده در منازل هم اجتناب کنند زیرا دامها ممکن است به کنه ناقل تب کریمه کنگو آلوده باشند.وی تصریح کرد:16 اکیب سیار سازمان دام پزشکی در استان البرز آماده ارائه خدمات به شهروندانی هستند که در منزل نیاز به خدمات دامپزشکی دارند . وی افزود: شهروندان استان البرز می توانند با شماره های
32752903و1512  برای خدمات دام پزشکی در منازل بطور رایگان هماهنگ  کنند.
مصطفی ملک زاده قائم مقام سازمان میادین میوه و ترابر در استان البرز هم در گفتگو با جام جم البرز با بیان اینکه امسال هم مانند سال گذشته عرضه دام زنده در سطح استان نداریم به شهروندان توصیه کرد بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت نیاز نذورات قربانی را در سه کشتارگاه استان که سازمان دامپزشکیمعرفی کرده است انجام دهند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عید قربان بهداشت استان البرز دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید