Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:35:04 GMT

۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان در استان زنجان افتتاح شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۳۱۹

۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان در استان زنجان افتتاح شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها -۲ هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، ششم مرداد ماه سال گذشته بود که محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به همراه علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان را در استان زنجان به صورت نمادین در روستای احمد کندی شهرستان ایجرود کلنگ‌زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا بنیاد مسکن استان زنجان عملیات ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان را در سال گذشته با جدیت آغاز کرد و ظرف مدت یک سال و در مدت زمان تعیین شده آماده بهره‌برداری کرد؛ سرانجام امروز این واحدها توسط محمدباقر نوبخت به شکل نمادین در شهر سلطانیه افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این واحدها سید محمد موسوی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان زنجان اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم 2 هزار واحد مسکن روستایی را در زمان مقرر به بهره‌برداری برسانیم و این یعنی اینکه از امروز 2 هزار خانواده محروم زنجانی صاحب خانه می‌شوند.

وی افزود: جمعا 100 میلیارد تومان تسهیلات و 60 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به این 2 هزار واحد پرداخت شده است؛ به عبارتی دیگر به تمام این 2 هزار واحد 50 میلیون تومان وام و 30 میلیون تومان وام بلاعوض داده شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان زنجان در پایان گفت: امیدواریم محمدباقر نوبخت با ساخت یک هزار و 500 واحد دیگر مسکن محرومان دیگر در استان موافقت کند چرا که متقاضیان ساخت مسکن محرومان در استان زیاد است. در صورت موافقت نوبخت، به متقاضیان جدید 100 میلیون تومان تسهیلات و 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض داده خواهد شد.

افتتاح مسکن محرومان توسط فرمانده سپاه گیلان به روایت تصویر2700 واحد مسکن محرومان در استان همدان به بهره برداری رسیدمسکن محرومان و اقشار کم درآمد روستایی استان گلستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شدپرداخت 54.4 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مسکن محرومان استان بوشهر مصوب شد

 

به گزارش تسنیم، در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان هر واحد مسکونی محرومان به نام یک شهید استان زنجان مزین شد.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام مسکن محمدباقر نوبخت وام مسکن محمدباقر نوبخت واحد مسکن محرومان محمدباقر نوبخت هزار واحد مسکن تومان تسهیلات میلیون تومان استان زنجان بنیاد مسکن 2 هزار واحد افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در امتداد اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر که با افتتاح مدارس در بخش‌ها و نواحی مختلف شهرستان مشهد همراه است، آیین افتتاح پیش‌دبستانی و دبستان خیرساز بانو پروین گرجستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی بخش رضویه مشهد، با حضور محسن بخشی معاون فرماندار مشهد، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، غلامعلی رأفتی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، جواد روحانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد.

۳۰ میلیارد ریال، اعتبار ساخت مدرسه

محسن بخشی، معاون فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم تأکید کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع، با فراهمآوری مشترک اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیر مدرسه ساز بانو پروین گرجستانی به بهره برداری رسیده و پیش از این، زمین پروژه توسط خیر دیگری به نام استاد علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

معاون فرماندار مشهد بیان کرد: خرداد سال گذشته بود که همایش خیرین نیک‌اندیش رضوی را در مشهد برگزار کردیم تا با حضور جمعیت کثیری از نیکوکاران شهرستان، ۲۴ شاخص اساسی و راهبردی را که مشهد در آنها از سرانه متوسط کشور پایین‌تر است، موردبررسی قرار دهیم. در آن نشست تعیین شد که چهار شاخص آموزش، ورزش، بهداشت و آب از جمله مصادیق و اولویت‌هایی است که جبران کاستی‌های موجود در آنها فقط با کمک مردم و خیران قابل جبران است و از همان زمان، مقدمات اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر به کمک مردم فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون ده‌ها مدرسه به همت مشترک آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز در شهرستان مشهد افتتاح شده است، اظهار کرد: احداث مدارس خیرساز نسبت به مدارس دولتی، سرعت بیشتری دارد و پروژه‌های از این قبیل با سرعت و البته دقت بیشتری به سرانجام می‌رسند، زیرا علاوه بر اینکه برکت حمایت خیر متوجه پروژه می‌شود، مردم نیز این مدارس را از خود می‌دانند و در مراقبت، حمایت و نگهداری از آنها توجه بیشتری به خرج می‌دهند.

۸۰ درصد از مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: هشتاد درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. در همین راستا، این مدرسه نیز به شمار مدارس استثنایی خیرساز شهرستان افزوده شد تا پاسخگوی بخش دیگری از نیازهای فرزندان عزیز ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6093515

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد