Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بررسی‌های مربوط به پرونده آکادمی کیا امروز اتفاق عجیبی رخ داد.

کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران مدتی قبل با تایید صغر سنی بازیکنی به نام محمد صدرا طاهر اسمعیل (استفاده برادر بزرگتر ازشناسنامه برادر کوچکتر) ، امتیازات  تیم آکادمی کیا در بازی‌های رو در رو مقابل شاکیان پرونده این بازیکن را کسر کرد تا قهرمانی این تیم در رده نوجوانان پس گرفته شده و تیم استقلال به عنوان قهرمان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس از بررسی مجدد پرونده این بازیکن در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران، این کمیته با درخواست شاکیان دستور داد از محمد صدرا طاهر اسمعیل و همچنین فردی که شناسنامه‌ای به نام محمدرضا طاهر اسمعیل دارد(برادر کوچک‌تر)  تست DNA گرفته شود تا هویت و نسبت خانوادگی این نفرات مشخص شود.

امروز برخی از شاکیان پرونده همراه نماینده کمیته استیناف هیات فوتبال، محمد صدرا طاهر اسمعیل و پدر این بازیکن برای این نمونه گیری در مرکز ژنتیک پزشکی تهران حاضر شدند اما خبری از حضور فردی که شناسنامه اش به نام محمدرضا طاهر اسمعیل است نبود.

مجید آزادی، سرپرست تیم نوجوانان پیکان در گفت و گو با فارس، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت:

قرار بود امروز سه نفر یعنی محمدرضا و محمد صدرا طاهر اسمعیل همراه با پدر خانواده تست DNA بدهند اما فردی که خودش را محمدرضا معرفی کرده و  هویت وی مورد اعتراض ما است، در این تست شرکت نکرد. در حقیقت فقط محمد صدرا طاهر اسمعیل به همراه پدرش تست DNA دادند. دلیل‌شان هم این بود که فرد سوم به دلیل اعتیاد توانایی حضور در تست را ندارد و برای تست دادن باید پول دریافت کند.

وی افزود:

پس از این اتفاق هاشمی، رئیس کمیته استیناف هیات فوتبال به نماینده اش اعلام کرد از همان دو نفر تست گرفته شود تا پس از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما صورت جلسه را امضاء نکرده و گفتیم قبول نمی‌کنیم تست DNA بدون حضور فردی با هویت شناسنامه ای محمدرضا طاهر اسمعیل گرفته شود. اعتقاد داریم فردی که نام شناسنامه‌اش این است، هویت دیگری دارد و شناسنامه‌ جعلی است و این موضوع با تست DNA مشخص می‌شود.

سرپرست تیم نوجوانان پیکان اضافه کرد:

اکنون از نهادهای ذی صلاح می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و از این فرد تست DNA بگیرند زیرا باید مشخص شود فردی که شناسنامه‌اش به نام محمد رضا طاهر اسمعیل است، آیا متعلق به این خانواده است یا این شناسنامه جعلی است.

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات فوتبال نام محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، تیم سایپا یکی از تیم‌هایی بود که باید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. این تیم که در دور گروهی در انتهای جدول قرار گرفته بود در مرحله پلی‌اوت با شکست مقابل مس رفسنجان عملا باید راهی لیگ دسته اول می‌شد، اما با خرید امتیاز تیم لیگ برتری هورسان فصل آینده هم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

هورسان در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، اما آرش صادقیانی هر طور بود این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و با توجه به انتقال امتیاز این تیم به سایپا از فصل آینده تیمی به نام هورسان در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

اتفاق عجیب اینکه سایپایی‌ها دو فصل پیش هم به همین شکل لیگ برتری ماندند. آنها در آن زمان امتیاز تیم سپاهان را خریدند تا فصل گذشته هم در لیگ برتر باشند. با این شرایط آنها هر سال بار هر نتیجه‌ای خودشان را لیگ برتری قلمداد می‌کنند؛ چرا که دیگر خبری از سقوط به دسته اول نیست.

در چنین شرایطی ذات مسابقات لیگ که برد و باخت است زیر سوال می‌رود و هر تیمی که بتواند امتیاز یک تیم دیگر را بخرد حتی در صورت شکست در همه بازی‌هایش باز هم لیگ برتری می‌ماند. فدراسیون والیبال باید برای این مسئله راه‌حلی بیندیشد. اینکه امتیاز تیم‌ها دارای ارزش مالی شده اتفاق بدی نیست، اما باید تدبیری اندیشیده شود تا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند نتوانند با خرید امتیاز، لیگ برتری بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد