Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری این تیم پیش از دیدار  پرسپولیس اظهاراتی داشت. گزیده صحبت‎های وی  به شرح زیر است:

*در بازی‌های قبلی هم مصدوم داشتیم، اما به این دلیل که نفرات محدودی داریم و نیاز است در هر شرایطی که می‌توانند به ما کمک کنند، سعی داریم از آن‌ها در بازی با پرسپولیس هم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از چند هفته پشت سر هم که بازیکن محروم داشتیم در این مسابقه بازیکن محروم نداریم.

*در بازی‌های قبلی هم مصدوم داشتیم، اما به این دلیل که نفرات محدودی داریم و نیاز است در هر شرایطی که می‌توانند به ما کمک کنند، سعی داریم از آنها در بازی با پرسپولیس هم استفاده کنیم. البته بعد از چند هفته پشت سر هم که بازیکن محروم داشتیم در این مسابقه بازیکن محروم نداریم.

*برخی نفرات هم به دلایلی با تیم نیستند و از ماشین‌سازی جدا شده‌اند. به همین دلیل از آن‌ها نمی‌توانیم استفاده کنیم.

*مدیریت باشگاه پاداشی در نظر گرفته است. روز گذشته قربانی سر تمرین آمد و قول داد در صورت پیروزی پاداشی به تیم تعلق می‌گیرد، اما شایعاتی بود که از تیم‌های دیگر برای تیم ما پاداش در نظر گرفته شده درحالیکه اصلا چنین چیزی نیست و ماشین‌سازی به آن شرایط نرسیده که تیم‌های دیگر بخواهند برای بازی ما پاداش بگذارند و برای ما تعیین تکلیف کنند.

* تیم ما در بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کرد و پرسپولیسی‌ها منتظر بودند از این بازی نتیجه بگیریم تا قهرمانی پرسپولیس تا حدی مسجل‌تر شود. اکنون هم تیم‌های دیگر دوست دارند مقابل این تیم نتیجه بگیریم تا خودشان قهرمان شوند. در حالیکه این تیم‌ها هیچ فرقی برای ما ندارند و برای شرافت و آبروی فوتبال تبریز سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم.

*برای ما اسم تیم فرقی ندارد. مقابل پرسپولیس یا تیم‌های دیگر با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در دیدار‌های باقی مانده از آبرو و حیثیت خود دفاع کرده و نشان بدهیم جایگاه ماشین‌سازی انتهای جدول نیست و به دلایلی در این جایگاه قرار گرفته است. ان شاءالله موفق از زمین بیرون بیاییم. بیشتر بخوانید: تکذیب شایعه روز؛ سپاهان به تیمی پاداش نمی‌دهد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی بازیکن محروم تیم های دیگر ماشین سازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم