Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@02:35:37 GMT

زنجان در مسیر پیک پنجم کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۵۱۶

زنجان در مسیر پیک پنجم کرونا

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ محمدرضا صائینی در چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با برگزاری مراسم طی ایام محرم، اظهار کرد: همانند سال گذشته دسته عزاداری برگزار نمی‌شود و برگزاری مراسم‌ عزاداری در وضعیت نارنجی و قرمز کرونا با ظرفیت تعیین شده در فضای باز امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با برگزاری مراسم دعای عرفه، افزود: طبق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی، برگزاری مراسم دعای عرفه در فضای باز با حداکثر ۱۰۰ نفر و رعایت فاصله اجتماعی ۲ متری جایز است.
این مسئول در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری در وضعیت زرد، تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری در تکایا و مساجد با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان از لحاظ بیماری کرونا، گفت: اکنون شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
صائینی با بیان اینکه استان زنجان در مسیر پیک پنجم کرونا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اکنون بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان افزایش یافته که با ادامه این روند، طی هفته‌های آتی وارد پیک پنجم کرونا خواهیم شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیک پنجم دعای عرفه مراسم عزاداری علوم پزشکی زنجان برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند

امروز شنبه بار دیگر هزاران مهاجر صهیونیست در نقاط مختلف فلسطین اشغالی از جمله در تل‌آویو و قدس اشغالی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواهان امضای فوری توافق آزادی اسرا و برگزاری انتخابات زودرس شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه اعلام کرد حدود 10 هزار معترض در خیابان بگین منتهی به کریا وزارت جنگ اسرائیل تظاهرات کرده و خواستار امضای توافق مبادله اسرا و برگزاری انخابات زودرس شدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، تظاهرات در تل‌آویو که با حضور یائیر لاپید رهبر مخالفان برگزار شد، منجر به درگیری بین پلیس و تظاهر کنندگان شده است.

 

.

 

برخی از معترضین نیز با حضور در داخل خیابان ایالون آن را به نشانه اعتراض بستند.

کان هم در این رابطه تاکید کرد علاوه بر تل‌آویو تظاهرات مشابهی در نقاط مختلف (فلسطین اشغالی) هم در حال انجام است.

این تظاهرات با حضور خانواده اسرای صهیونیست که در غزه در اسارت مقاومت قرار دارند، در حال انجام است و نمایندگانی از آنها در جمع معترضین به ایراد سخنرانی پرداختند.

خانواده اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای که از همان ساعات اولیه امروز شنبه منتشر شد، تاکید کردند وقت آن فرا رسیده سات که با توافق مبادله اسرا موافقت شود، وقت آن فرا رسیده است تا با عمل نشان دهید که اولویت با ربوده شدگان است، این کار را با موافقت با توافق بازگشت همه آنها به اثبات برسانید، اتفاق نظر وسیعی در رابطه با امضای این توافق وجود دارد که در میان تمام ارکان جامعه به وجود آمده است.

 

.

 

در قیصریه مقر اقامت نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) نیز تظاهرات معترضین با ورود پلیس به خشونت کشیده شد، در آنجا نیز معترضین خواهان برکناری فوری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودرس شدند.

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاههنظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌هاادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)