Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز دوشنبه در دیدار جمعی از مدیران، نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌ها و موسسات خیریه مراکز نگهدای شرکای اجتماعی و جامعه هدف بهزیستی کردستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که سیستمی علاقه‌مند به گزارش دادن داریم و این چرخه همواره تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شخصا سعی کرده‌ام نتیجه‌گرا باشم، گفت: ارائه این گزارشات خوب است ولی باید به این نکته توجه کنیم تا چه میزان ارائه آن می‌تواند منجر به نتیجه شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان  از آمادگی کامل برای بازدید از مراکز نگهداری جامعه هدف بهزیستی از مراکز سالمندان، توانبخشی، ترک اعتیاد و غیره خبر داد و گفت: انتظارات جامعه معلولین در حوزه مناسب‌سازی مطالبه‌ای به حق بوده و دستگاه‌های متولی باید در این مسیر تمام توان خود را بکار بگیرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: کار مناسب‌سازی برای سهولت دیدار با جامعه معلولین در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در حال انجام است و با انتقال به ساختمان شماره دو مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور این مشکلات تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
وی افزود: هر قدمی که در حوزه اقدامات خیرخواهانه انجام شود قابل تقدیر و ما در حد توان از این دست برنامه‌ها حمایت خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: خدمت به خلق یکی از مسائل مهم و اساسی است و برای انسان افتخار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل که مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان را پذیرفته‌ام خدمت به مردم بوده است، گفت: خدمت خصوصا در حوزه نیازمندان و معلولین بسیار  ارزشمند و مهم است همه در این حوزه باید در حد توان پای کار باشیم.
وی اضافه کرد: در بین جامعه هدف مرکز بزرگ که روحانیون هستند عزیزانی هستند که دچار معلولیت در خانواده‌هایشان هستند، اعلام کرده‌ایم که برای آنها شرایط خاص و حمایت‌ها ویژه در نظر گرفته خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان  با بیان اینکه گره گشایی از کار دیگران طراوت و روی گشاده و صبر می‌خواهد، گفت: توجه به مقام انسانی در بهزیستی، خدمات و توانمندسازی نیازمندان اقدامات ارزشمند و بسیار مهمی است که امروز در جامعه ما توسط برخی از عزیزان براساس مسئولیت دینی و انسانی دنبال می‌شود که جای تقدیر دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید براینکه کار در این حوزه خدمت به جامعه هدف بهزیستی مقوله اداری نیست بلکه یک مقوله فرهنگی است، گفت: حس تکلیف انسانی موجب می‌شود که نسبت به همنوع احساس مسئولیت داشته باشد و در مسیر گره  گشایی از کار دیگران گام بردارند.
نماینده ولی فقیه در کردستان  تصریح کرد: آنچه انسان را متعالی می‌کند باطن اوست، معلولیت‌های جسمی ملاکی برای ارزیابی شخصیت افراد نیست این عزیزان توانسته اند با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های جسمانی در عرصه‌های مختلف بدرخشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید براینکه جامعه معلولین امیدآفرین هستند، گفت: جامعه معلولین امیدآفرین هستند و توانسته‌اند با دستیابی به درجات بالایی از پیشرفت در رشته‌های مختلف ثابت کنند که معلولیت محدودیت نیست.
وی اضافه کرد: امید به زندگی باید بیش از پیش در جامعه معلولین تقویت شود و در این راستا از هر پیشنهادی استقبال خواهیم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان روحانیون حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان جامعه معلولین جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل

انسیه شاه حسینی کارگردان و فیلمنامه نویس با تأکید بر سرعت افزایش جمعیت سالمندان در جامعه گفت: این امر باعث می‌شود که کاهش زاد و ولد به چشم بیاید و یک زنگ خطر برای کارشناسان حوزه سلامت و جمعیت محسوب شود و سال هاست که در این عرصه هم صحبت‌های زیادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت باید به طور کامل و درست اجر شود، گفت: همین جایزه می‌تواند راهگشایی در این عرصه باشد هر چند که حل مسئله نیست بلکه یک راهبرد است. شاه حسینی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جوانی جمعیت باید نهایت تلاششان را اتخاذ کنند، یادآور شد: این مسئولیت هم تنها با یک دستگاه نیست، دستگاه‌های زیادی می‌توانند فعال شوند. خود فرهنگ سازی در جامعه خیلی اثرگذار است تا این شعار دو فرزندی یا تک فرزندی که بلای جامعه شده، از اذهان پاک شود. شاه حسینی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمی در این رابطه به او پیشنهاد شود، می‌پذیرد، گفت: بله قطعا در این فضا که هر کشوری برای خود سیاستی دارد هنرمندان ما هم بنا اقتضائات جامعه کاری انجام دهند.

وی با اشاره به تهدیدات نیروی کار جوان در سال‌های آتی و بحران سالمندی اظهار داشت: این را در نظر داشته باشیم که تنها شعار خانواده محوری و نگرانی کاری از پیش نمی‌برد، قانون جوانی جمعیت می‌بایست به طور کامل اجرا شود خوشبختانه دبیرخانه ستاد ملی جمعیت هم این روز‌ها خیلی خوب مشغول به فعالیت است.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود