Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس را غیر قابل فروش می داند.

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در تازه ترین صحبت های خود در مورد مذاکره با بارسلونا برای معاوضه گریزمان و سائول و توقف این مذاکرات صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، انریکه سرزو در این مورد گفت:

هیچ ایده ای ندارم، آن ها به من چیزی نگفته اند، من چیزی نمی دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی دانم که مذاکرات چگونه پیش می رود، حتی نمی دانم که چنین مذاکراتی وجود دارند یا خیر اما چیزی به این که بفهمید چه اتفاقی رخ خواهد داد، باقی نمانده است. در دنیای فوتبال هر چیزی ممکن است اما در مورد مذاکرات برای گریزمان، هیچ ایده ای ندارم و سوالی هم نکرده ام. سائول؟ همیشه افراد زیادی در مورد تمام بازیکنان سوال می کنند اما در مورد سائول، نمی دانم که لیورپول اقدامی کرده است یا خیر. ما مدیریت فنی ای داریم که همه چیز را خیلی خوب انجام می دهد و از همه چیز آگاه است. ژائو فلیکس؟ ژائو بازیکن اتلتیکو مادرید است، قرارداد بلند مدتی با باشگاه دارد و یکی از بازیکنان آینده فوتبال اروپاست.

 

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان

سفیر چین در افغانستان روابط دیپلماتیک و همکاری‌ اقتصادی پکن و کابل را مثبت ارزیابی کرد.

ژائو شینگ در دیدار با ملا یعقوب مجاهد وزیر دفاع سرپرست طالبان گفت: پکن با سیاست مداخله نکردن [در امور داخلی]، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه می‌دهد.

وی افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند و ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور، از سرمایه گذاری ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کنیم.

ژائو شینگ تاکید کرد پکن در زمینه‌های تجارتی، اقتصادی و سایر بخش‌ها با کابل همکاری می‌کند.

سفیر چین در این دیدار تحکیم امنیت سراسری در افغانستان را فرصت خوبی برای همکاری تجاری و اقتصادی ارزیابی کرده است.

این در حالی است که پیش از این مقامات کشور چین در تکمیل و آغاز پروژه‌های مختلف در افغانستان ابراز همکاری کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نقاب پشت نقاب
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال