Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:06:22 GMT

نقی‌زاده: انتظار داشتید قهرمان شویم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۷۰۸

نقی‌زاده: انتظار داشتید قهرمان شویم؟

هافبک مس رفسنجان معتقد است در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده با بیان اینکه شرایط خوبی برای دیدار با صنعت نفت داریم، اظهار کرد: جو خوب و مثبتی در تیم ما حکم‌فرماست و تمرینات سخت و جدی را برای این بازی داشتیم، اما به غیر از شرایط فنی مسابقه، مشکل جدی گرما هم برای بازی فردا وجود دارد که امیدوارم بچه‌های ما را اذیت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بازی قبل نمایش تاکتیکی خوبی مقابل پیکان داشتیم و موقعیت‌های جدی و خطرناکی به وجود آوردیم ولی یک امتیاز گرفتیم. البته همان مساوی هم شرایط روحی تیم ما را بهتر کرد و الان کاملا آماده هستیم تا در آبادان هم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر زمین را ترک کنیم.

هافبک سرعتی و تکنیکی مس در خصوص تقابل با صنعت نفت عنوان کرد: وضعیت مشابه با آنها داریم، اما با برد در این مسابقه می‌خواهیم جایگاهمان را یک رتبه بهتر کنیم. خطر سقوط یا شانس سهمیه نداریم، اما آقای ربیعی تاکید کردند که باید در سه بازی آینده با همه توان کار کنیم و انگیزه داشته باشیم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

 

نقی‌زاده پیرامون اینکه در نیم‌فصل اول عملکرد بهتری از دور برگشت داشته‌اند، عنوان کرد: توقع از تیم ما باید منطقی باشد. هدف‌گذاری باشگاه مس بقا در لیگ برتر بود که خدا را شکر این اتفاق چند هفته زودتر از پایان فصل افتاد. توقع سهمیه آسیایی یا قهرمانی که از ما نداشتید؟ البته به نظرم تیم ما از نظر فنی جزو برترین‌های لیگ برتر است، اما متاسفانه با بدشانسی در چند مسابقه به امتیاز نرسیدیم.

مس رفسنجان علیرضا نقی زاده فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان علیرضا نقی زاده فولادمبارکه سپاهان نقی زاده تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم