Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت که پاریس و کشورهای منطقه اقیانوس آرام جنوبی اقدام به تشکیل گارد ساحلی ویژه در راستای مقابله با آنچه وی «درنده خویی» چین در انجام ماهیگیری غیر قانونی در حوزه های آبی مشترک با این کشورها خواند، خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، ماکرون با انتقاد از رفتار چین گفت: برای مقابله بهتر با منطق غارتگری که همه ما قربانی آن هستیم، می خواهم همکاری دریایی خود را در اقیانوس آرام جنوبی تقویت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که این سخنان را پس از برگزاری یک کنفرانس ویدئویی مشترک با رهبران استرالیا، نیوزیلند و سران دیگر کشورهای حوزه اقیانوس آرام مطرح می کرد، گفت: ما در حال راه اندازی شبکه ای از گاردهای ساحلی در اقیانوس آرام جنوبی در راستای دستیابی به سه هدف اصلی هستیم: اشتراک اطلاعات، همکاری عملیاتی و آموزش.

این در حالیست که ماکرون هیچ اشاره مستقیمی به چین، به عنوان طرف اصلی انتقادهای خود نکرده و مشاور وی گفت که منظور ماکرون، ماهیگیری غیرقانونی است که عمدتاً در دست شرکت های خصوصی است.

کد خبر 5261813

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون چین اقیانوس آرام ماهیگیری فرانسه ایالات متحده امریکا افغانستان عراق رژیم صهیونیستی طالبان لبنان ایران فلسطین ترکیه روسیه سوریه مسجدالاقصی سعد الحریری مذاکرات صلح افغانستان اقیانوس آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ