Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر اعتبارات استانی و شهرستانی از منابع داخلی نیز باید اعتبار لازم برای حل مشکلات کم آبی در دهستان های حوزه انتخابیه اختصاص یابد.

وی اظهار داشت: در خصوص مساله تنش آبی منطقه غرب کرمانشاه به وزیر نیرو تذکر لازم داده شده تا در این فرصت باقیمانده دولت به مشکلات دهستان‌های این مناطق که بیشترین تنش آبی را دارند توجه کنند که مقرر شد در هفته آینده با معاون وزیر نیرو با هدف بررسی و پیگیری مشکلات این دهستان‌ها جلسه ای برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در نطق روز یکشنبه ۲۷ تیرماه در مجلس شورای اسلامی، تذکراتی به وزارت خانه های مختلف و همچنین تاکید بر دولت آینده برای نحوه انتخاب کابینه و افراد توانمند ارایه کردم.

حیدری ادامه داد: به دنبال مطالبه ها و مشکلات به حق مردم در حوزه های مختلف نطقی در مجلس شورای اسلامی ارایه کردم که خوشبختانه به نتایج خوبی ختم شد.

 او اضافه کرد: بحث راه آهن خسروی که تعطیل شده بود خوشبختانه از یک ماه پیش ضمن پیگیری های به عمل آمده  از سازمان برنامه و بودجه موافقت نامه لازم را دریافت کردم که به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده تا این پروژه از شهرستان اسلام آباد به سمت خسروی از سرگرفته شود.   

 وی ضمن اشاره به بحث جاده های اصلی و فرعی منطقه، گفت: در طول یکسال گذشته از منابع مختلف اعتباراتی برای اصلاح جاده های فرعی و اصلی و مطالعه جاده های جدید از جمله جاده گیلانغرب به سرمست و گوواور، اسلام آباد به گوواور، تخصیص یافت ولی طبق ماده ۲۳ اول باید اعتبار تامین و پروژه مطالعه و در نهایت اجرا شود که این پروژه در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک انجام می شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت ادامه داد: برای بحث جاده سومار از ماده ۵۶ اعتبارات جدیدی تخصیص یافته که نهایتا به اتمام می رسد و همچنین رفع مشکلات جاده های سرپل ذهاب به دشت ذهاب، بخش قلعه شاهین، گوواور، حیدریه، جاده قصرشیرین به سمت سومار، گیلانغرب به سمت قصرشیرین و سرپل ذهاب به گیلانغرب درقالب ماده ۵۶ یا ۲۳ در دستور کار است.  

او اضافه کرد: یکسال است که امتیاز پتروپالایشگاه از وزارت نفت دریافت شده باید در شورای اقتصاد تصویب شود، از این رو تذکر دادم در همین دولت تعیین تکلیف شود اگر چه کارشکنی هایی در منطقه انجام شد و آسیب به روند این پروژه وارد کرد.   

حیدری گفت: در بحث منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، ضمن موافقت مجمع تشخیص نظام، اما مهم این است که زودتر فعالیت های عملیاتی و اجرایی شروع شود که از دولت فعلی درخواست دارم که با شدت بیشتری پیگیری شود تا به سرانجام برسد.   

وی ضمن بیان اینکه در تقسیمات جغرافیایی منطقه تحولی ایجاد خواهد شد گفت: دهستان های سرقلعه، پشت تنگ، دشت ذهاب مزیت این را داشتند که به بخش ارتقا پیدا کنند که مرتب از سوی وزارت کشور، کمیسیون دفاعی دولت و صحن دولت پیگیر بودم و ابتدا طرح آن تهیه و در وزارت کشور تصویب شد و روز گذشته نهایتا مراحل مربوط به تصویب رسید که قطعا به عمران و آبادانی بیشتری خواهد رسید و همچنین تقسیمات جدید در حوزه گوواور، سرمت و حیدریه دنبال می کنیم امید است به بخش ارتقا پیدا کند.  

 وی در ادامه به حقوق فرهنگیان اشاره کرد و گفت: از مجلس به قید فوریت و خارج از نوبت خواستار شدم طرح رتبه بندی مطرح شود برای هفته آینده این طرح وارد مجلس شود امروز صبح هم با هیات رییسه مجلس صحبت کردم امید است رتبه بندی در همین دولت تعیین تکلیف شود.  

  وی به بحث حقوق رزمندگان اشاره کرد و گفت: از طریق ستاد کل و دولت پیگیری کردم، برای افرادی که برخوردار نیستند بهرمند شوند و افرادی هم که برخوردار هستند حقوق آنان اضافه شود.  

  او گفت: اخیرا بخش قضایی ارتقاء پیدا کرد اما بخش اداری از مزایا آن برخوردار نبودند طرح تهیه شده تا در مسائل پزشک قانونی و مزایای برخوردار شوند.

برچسب‌ها سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب کم آبی قصرشیرین وزارت راه و شهرسازی نماینده مجلس شورای اسلامی تنش زدایی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی گیلانغرب کم آبی قصرشیرین وزارت راه و شهرسازی نماینده مجلس شورای اسلامی تنش زدایی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن محور دره شهر، پلدختر در دو مرحله و به طول ۱۱ کیلومتر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است