Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@18:37:34 GMT

زخم کاری رفع توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۱۰۹

زخم کاری رفع توقیف شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، با توجه به اعمال اصلاحات قسمت هفتم سریال «زخم کاری» توسط پلتفرم، پخش آن از امشب دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ بلامانع است.

گفتنی است که این سریال که نقش اصلی آن با نام مالک را جواد عزتی ایفا می‌کند، برگرفته از رمانی با نام بیست زخم کاری به قلم محمود حسینی زاد است. پس از انتشار قسمت‌های نخست سریال، واکنش‌های بسیاری در رسانه‌ها نسبت به محتوای این سریال منتشر شد و منتقدین بسیاری نقش مالک را از جمله نقش‌های بی بدیلی دانستند که تا به حال جواد عزتی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قسمت جدید سریال «زخم کاری» در روز جمعه ۲۵ تیر ماه با توقیف همراه شد. محمدرضا تخت‌کشیان ـ تهیه‌کننده سریال «زخم کاری» نیز در جلسه ای با حضور نمایندگان صداوسیما درباره مشکل پیش آمده برای این سریال که به پخش نشدن قسمت جدید منجر شد، تاکید کرد: ما وقتی با کارگزارهای محترم ساترا آشنا شدیم و همکاری کردیم که نیمی از سریال را ساخته بودیم و فیلمنامه کامل بود. من می‌دانم برای کجا فیلم می‌سازم و در نهایت باید از نهادی مانند ساترا یا ارشاد مجوز بگیرم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103724 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خواص درمانی گیاه عطسه
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل