Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آخوندی فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف با توجه به وسعت، پراکندگی و کویری بودن در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشابه شهرستان‌های مرزی و به صورت ویژه دیده شود.

او با اشاره به اینکه  مواد مخدر  می تواند در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی آسیب زیادی به جامعه وارد کند افزود: برای مبارزه با این آسیب اجتماعی باید اقدامات زیادی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی گفت: علی رغم اینکه شهرستان مرزی نیستیم، ولی دو سوم شهرستان خوسف کویر و معبر تردد اشرار و قاچاقچیان کشور است که باید به عنوان مرزبان کشور در حوزه کشف مواد مخدر  نقش ایفا کند.

فرماندارخوسف بیان کرد: گرایش مصرف مواد مخدر از مواد سنتی به سمت مواد صنعتی رفته و متاسفانه بازگشت افراد گرفتار سخت‌تر شده است لذا نظارت خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی باید بیشتر شود تا علاوه بر مقابله با تردد مواد مخدر، نظارت بر اماکن توزیع مواد مخدر تلاش شود.

آخوندی دادمه داد: شهرستان خوسف با توجه به نزدیک بودن به مرکز استان آسیب‌های متاثر از استان هم در حال شکل گیری است لذا شهرستان خوسف باید شهرستان ویژه در امر مبارزه با مواد مخدر باشد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر آسیب های اجتماعی شهرستان خوسف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد